۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۱۴۲۹
معاون بهبود توليدات دامي وزارت جهادکشاورزي خبر داد

صادرات 300 هزار تن تخم مرغ و مرغ در دو سال گذشته از کشور

معاون بهبود توليدات دامي وزارت جهادکشاورزي درجلسه شوراي هماهنگي بخش کشاورزي چهارمحال و بختياري از صادرات 300 هزارتن تخم مرغ و مرغ در دو سال گذشته در کشور خبرداد.
صادرات 300 هزار تن  تخم مرغ و مرغ در دو سال گذشته از کشور
 به گزارش اساتید برتر به نقل از اساتيد برتر، دکتر حسن رکني گفت: دردوسال گذشته ۳۰۰ هزار تن در بخش مرغ و تخم مرغ صادرات انجام شده است اين در صورتي است که درسال ۹۲ پيش بيني شده بود ۵۰ هزار تن واردات داشته باشيم.

وي، با اشاره به اينکه، در محصول تخم مرغ، شير، عسل و مرغ صادرات انجام شده است افزود: هنوز در گوشت قرمز ۱۰درصد واردات انجام مي شود که انشاالله با برنامه ريزي هاي انجام شده در اين بخش هم به خودکفائي خواهيم رسيد.

وي، اظهار کرد: در صادرات قدم هاي اول را طي مي کنيم که بايد با همکاري بخش دولتي و خصوصي گام هاي اساسي در اين زمينه برداريم و زيرساخت هاي صادرات را ايجاد کنيم.

دکتر رکني ادامه داد: قانون صادراتي مناسب، صادرات محصولات با کيفيت و داراي شان صادراتي و رقابت از لحاظ قيمت سه بخش اصلي تاثيرگذار در موفقيت کشور در زمينه صادرات مي باشد که بايد با قانون صادراتي مناسب اجازه ندهيم صادرات دستخوش فراز و نشيب قيمت داخلي قرار گيرد هم چنين از لحاظ قيمت بايد خود را با شرايط و قيمت جهاني تطبيق بدهيم

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۵۰

28 Dec 2019