۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۳۹۴۴۹
حجت‌الاسلام سید حسن جلالی در گفتگو با جهانبین نیوز؛

اختلاف و عدم همبستگی جوامع اسلامی باعث ایجاد غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام شد

در شرایط کنونی باید دنیای اسلام یکپارچه و متحد باشد، حد اقل تاثیری که راهپیمایی روز قدس می تواند داشته باشد یک نمایش قدرت توسط جوامع اسلامی است و این باعث نا امیدی دشمنان می شود.
اختلاف و عدم همبستگی جوامع اسلامی باعث ایجاد غده سرطانی اسرائیل در قلب جهان اسلام شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت فرا رسیدن روز قدس حجت‌الاسلام سید حسن جلالی امام جمعه شهر هفشجان در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوزگفت: در شرایط کنونی باید دنیای اسلام یکپارچه و متحد باشد ، نباید بحث شیعه و سنی باشد، نباید اختلاف باشد چون هر زمانی که بین ما اختلاف و افتراق افتاد ما شکست خوردیم .

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به حدیث ثقلین افزود: ما در هر شرایط و موقعیتی باید از بزرگان خود تبعیت کنیم همانگونه که پیامبر عظیم الشعن اسلام فرمودند که دو شیعی گرانبها برای شما می گذارم ، کتاب و عصمتم و تا زمانی که به این دو شعی چنگ بزنید گمراه نمیشوید، از مصادیق بارز علل امر ائمه اطهار صلوات الله علیه می باشند و طبق فرمایش امام زمان (عج) روات احادیث ما مراجع شیعه هستند و ما از اینها باید طبعیت کنیم و از نمونه این بزرگان امام راحل(ره) و مقام عظمی رهبری و خیلی بزرگان دیگر.

وی ادامه داد: در رابطه با این جرسومه فساد این اسرائیل غاصب اختلافات و این افتراق ما بود که استکبار جهانی جهانی توانست یک قده سرطانی را در قلب دنیای اسلام قرار دهد و هنوز که هنوز است دنیای اسلام موفق نشده این قده سرطانی را از بین ببرد و یکی از مهمترین عوامل این شکست عدم اتحاد و همبستگی بین جوامع اسلامی است .
امام جمعه هفشجان با اشاره به اینکه اسلام در آینده نه چندان دور حرف اول را در دنیا خواهد زد و پرچم پیروزی اسلام در کل دنیا بر افراشته خواهد شد افزود : قبل از آن مسلمانان باید به یک اتحاد برسند و این اتحاد را حفظ کنند. در هر جامعه ای اگر اتحاد باشد بعد از اتحاد پیروزی می باشد و اگرافتراق باشد بعد از آن شکست و نابودی قطعیست و این فرمایش امام راحل بود که همیشه می فرمودند وحدت کلمه داشته باشید، وحدت کلمه بین شیعه و سنی باشد و ما اینگونه پیروز می شویم .

حجت‌الاسلام جلالی ادامه داد: حد اقل تاثیری که راهپیمایی و همبستگی در روز قدس می تواند داشته باشد یک نمایش قدرت توسط جوامع اسلامی است و این باعث نا امیدی دشمنان می شود و ما با حضور حداکثری در شرایط حساس کنونی در راهپیمایی روز قدس همبستگی خود را به رخ جهان خواهیم کشید.

جلالی در پایان با توجه به حضور همیشگی و گسترده مردم ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری در صحنه های انقلابی و حساس گفت: مردم انقلابی استان در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال نیز با همان صلابت و بصیرت حضور گسترده ای داشته باشند و این دینی است که پیامبر اکرم (ص) بر گردن ما گذاشته و فرموده اند که اگر مسلمانی بیخیال جهان اسلام شود،مسلمان نیست.

پایان خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۸:۰۶

3 Jan 2020