:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> به نشریاتی که زیر ۸ صفحه چاپ شوند یارانه تعلق نمی‌گیرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۶۹۴۹
مدیرکل ارشاد اسلامی استان:

به نشریاتی که زیر ۸ صفحه چاپ شوند یارانه تعلق نمی‌گیرد

از ابتدای مهر امسال به نشریاتی که زیر ۸ صفحه چاپ شوند یارانه تعلق نمی گیرد.
به نشریاتی که زیر ۸ صفحه چاپ شوند یارانه تعلق نمی‌گیرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر جواد کارگران در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان مطبوعات و رسانه ها در شهرکرد ضمن تشریح گزارشی از وضعیت مطبوعات استان گفت: در حال حاضر ۴۷ نشریه در سطح استان مشغول به فعالیت اند.

کارگران افزود: این نشریات شامل ۱ روزنامه، ۱۲ هفته نامه، ۸ دو هفته نامه، ۱۴ ماهنامه، ۹ فصلنامه و ۱ دو فصلنامه و ۳۰ نشریه فعال اند.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۵ نمایندگی روزنامه سراسری، بیش از ۱۳ خبرگزاری فعال، ۱ سایت خبری و ۱۳۰ خبرنگار و فعال خبری که ۷۰ نفر از آنان عضو خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اند.

کارگران رویکرد فرهنگ و ارشاد را تعامل و توجه به امور آموزشی خبرنگاران و بیمه تکمیلی آنان عنوان کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان نیز رئیس جمهور قول بیمه تکمیلی و آموزش حرفه ای رایگان را به خبرنگاران داد.

وی بیان داشت: درخواست اداره کل از خبرنگاران و اصحاب رسانه رعایت قوانین و مقررات و اخلاق خبرنگاری است.

کارگران از پرداخت معوقات و حق اشتراک مطبوعات خبر داد و بیان داشت: اصحاب رسانه در جهت کیفی بخشی رسانه ها و نشریات خود تلاش کنند.

وی افزود: از ابتدای مهر امسال به نشریاتی که زیر ۸ صفحه چاپ شوند یارانه تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۱:۰۵

1 Jan 2020