۰
plusresetminus
مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از آماده‌باش کامل نيروهاي اجرايي در ايام نوروز خبر داد.
​آماده باش نيروهاي اجرايي حفاظت محيط زيست استان چهارمحال و بختياري در ايام نوروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ گفت: نيروهاي اجرايي حفاظت محيط زيست استان از هم‌اکنون در آماده‌باش کامل به سر مي‌برند.

احمدي با اشاره به عملکرد خوب حفاظت محيط زيست استان در سال ۹۶ افزود: گشت‌هاي ويژه حفاظت محيط زيست در حوزه پايش و حفاظت فعال هستند.

وي اظهار داشت: در حوزه آموزش نيز اين اداره کل برنامه‌هايي را جهت تنوير افکار عمومي و ايجاد حساسيت نسبت به حفظ محيط زيست در بين مردم، خصوصاً گردشگران نوروزي اجرا خواهند کرد.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان از هماهنگي و همکاري صورت گرفته شده بين بخشي با نيروي انتظامي و يگان‌هاي حفاظت منابع طبيعي سخن گفت و تصريح کرد: در سال آينده با بهره‌گيري از روش‌هاي نوين حفاظتي نسبت به کاهش حضور نيروها در بخش‌هايي از مناطق تحت حفاظت اقدام خواهيم کرد.

احمدي افزود: بازديد رايگان مسافران نوروزي از موزه تاريخ طبيعي استان و آشنايي افراد با تنوع زيست جانوري و گياهي استان يکي ديگر از اين طرح‌ها محسوب مي‌شود.

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نظارت بر کارخانجات توليدي يکي از اولويت‌هاي کاري محيط زيست استان است بيان کرد: در ايام نوروز کنترل و نظارت بر کارخانجات و مراکز توليدي در راستاي جلوگيري از آلوده کردن محيط زيست توسط واحد‌هاي آلاينده افزايش مي‌يابد.

احمدي خاطرنشان کرد: براي جلوگيري از تخلفات با وسايل غيرمجاز و تخريب، تصرف و آتش‌سوزي ضريب حفاظتي در مناطق طبيعي استان افزايش مي‌يابد.

وي گفت: در راستاي افزايش آگاهي مسافران و حفاظت از محيط زيست بروشور، عکس، کتابچه و ساير وسايل آموزشي در بين مسافران توزيع مي‌شود.

احمدي اذعان کرد: کليه نيروهاي اجرايي حفاظت محيط زيست از امروز تا ۱۵ فروردين‌ماه ۹۵ براي ارائه خدمات به مسافران نوروزي و جلوگيري از تخريب محيط زيست استان در حالت آماده باش هستند.

وي در پايان با بيان اينکه هرگونه نگهداري و خريد و فروش جانوران وحشي و تخريب طبيعت و محيط زيست به لحاظ قوانين و ضوابط تخلف بوده و قابل پيگيري است، گفت: شهروندان محترم مي‌توانند در صورت مشاهده تخلفات زيست محيطي، گزارش خود را با شماره تلفن ۳-۳۲۲۲۳۵۷۲ در ميان بگذارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۷:۵۷

29 Dec 2019