۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۴۹۴۹
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان:

همکاري ضعيف ادارات با نيروي انتظامي در خصوص مبارزه با موادمخدر/ در سه ماهه اول سال 10 باند تهيه و توزيع موادمخدر کشف و متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان گفت: اعتياد ام‌الجرايم است و مبارزه با آن نياز به همکاري تمام ادارات است، متاسفانه ادارات در اين زمينه با نيروي انتظامي همکاري ضعيفي دارند.
همکاري ضعيف ادارات با نيروي انتظامي در خصوص مبارزه با موادمخدر/ در سه ماهه اول سال 10 باند تهيه و توزيع موادمخدر کشف و متلاشي شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، سرهنگ خسرو نجفي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در نشست شوراي مبارزه با موادمخدر شهرستان لردگان اظهار کرد: همکاري مسئولين با نيروي انتظامي در زمينه مبارزه با موادمخدر بسيار ضعيف است و نياز است که مسئولين در اين راه جدي تر اقدام نمايند و به روستاهاي در معرض خطر سرکشي کنند، روستاهايي که تا حالا هيچ مسئولي به آنها سر نزده و رنگ و بوي مسئول در آن روستا وجود ندارد در شهرستان لردگان بسيار زياد مي باشد و اين بسيار ناراحت کننده است.
 
نجفي افزود: هيچ مسئولي نتوانسته و نمي تواند جرم را به صفر برساند حتي اگر براي هر فرد يک مامور گذاشته شود بنابراين بايد به کاهش هرچه بيشتر فکر کرد و مطمئن باشيد هر فردي که از اعتياد رهايي يابد خانواده اي پشت سر شما دعاي خير خواهد کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان عنوان کرد: کشف موادمخدر به سادگي امکان‌پذير نيست و اين موضوع بسيار انعطاف‌پذير است و نياز به همکاري مردم و گزارشات دلسوزانه آن‌ها دارد.

نجفي افزود: حتي اگر براي هر فرد يک مأمور گذاشته شود هيچ مسئولي نتوانسته و نمي‌تواند جرم را به صفر برساند بنابراين بايد براي کاهش هرچه بيشتر جرائم به‌خصوص جرائم مربوط به مواد مخدر فکري اساسي کرد.

وي تصريح کرد: در سه ماهه نخست امسال، با تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي شهرستان لردگان، 10 باند تهيه و توزيع موادمخدر کشف، 10 باند متلاشي و 23 خودرو سبک و سنگين توقيف و روانه پارکينگ شدند و همچنين 120 نفر دستگير و 8 باب مغازه توزيع مواد مخدر نيز پلمپ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان ادامه داد: شهرستان لردگان داراي حوزه استحفاظي بسيار گسترده‌اي است و ما در نيروي انتظامي اين شهرستان نياز به امکانات بيشتري جهت مبارزه با عاملان تهيه و پخش موادمخدر داريم و در همين راستا از همه ادارات مي‌خواهيم که همکاري خود را با نيروي انتظامي افزايش داده و عرصه را بر عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر تنگ کنند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۶:۴۳

11 Jan 2020