۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۴
کد مطلب : ۵۵۱۶

شهيد شير محمد کريميان



فرازي از وصيت نامه شهيد :
همانا خدا خريد از مومنين جان ها و مال هايشان را به بهاي بهشت .
در طول تاريخ پر فراز و نشيب اسلام ، اين مکتب همواره مورد ظلم قرار گرفته و هرچند  صباحي که مي خواسته قدرت بگيرد . دشمنان اسلام با استفاده از حيله هاي گوناگون درصدد نابودي اين مکتب پر بار برآمده اند. اسلام هميشه در جبهه حق سخن از عدالت در مقابل ظالمين مي زند . ولي منافقين و کفار همواره خواسته اند بر مردم مسلمان تسلط داشته باشند و به بهانه هاي پوچ و واهي آنان را زير فرمان خود در آورند. سرانجام خدا ذخيره ما را ، امام ما را ، خميني بت شکن را مامور ساخت تا رهبري انقلاب و اسلام را بپذيرد و انقلابي بر پا کند که در آن مردم مسلمان زير بار ظلم وستم نروند.به پا خيـزند و حکومت خويش را بدست گيرند .
برادران و خواهرانم ! اگر مي خواهيد اسلام راستــين بر پا شود ، اگر مي خواهيد ديگر زير بار ظلم آمريکا و شوروي نرويد، بايد آگاهي پيدا کنيد . بايد همواره جزو برپا دارندگان نماز باشيد . دعا زياد بخوانيد  مفاهيم قرآن و نهج البلاغه را در جامعه پياده کنيد . تازماني که حق جهان را فرا گيرد ، بايد در راه انقلاب خون داد .
پدر عزيزم ! خدا را شکر کنيد، توانسته ايد فرزندي تربيت کنيد که در راه خدمت به اسلام باشد . سعي کنيد در خط امام عزيز و اسلام قدم برداريد ... مادرم ! مي دانم که آرزويت خوشبختي من بود ، بدان که من به آرزوي خويش رسيده ام . خوشبخت هستم . که شهد شيرين شهادت را نوشيده ام...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۷:۳۸

2 Jan 2020