۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۸۱۴

اغاز فراخوان دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی

اغاز فراخوان دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، دبیر اجرایی دومین همایش ملی پرورش ماهیان سردابی گفت: این همایش با مشارکت 45 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور و همکاری موسسه مرکزی تحقیقات شیلات، استانداری و سازمان جهادکشاورزی و برخی از دستگاه های استان چهارمحال و بختیاری دهم و یازدهم اردیبهشت ماه سال آینده در شهرکرد برگزار می شود . فرشاد زمانی شناسایی راهکارهای علمی توسعه، تولید بیشتر و باکیفیت بالاتر ماهیان سردابی بخصوص قزل آلا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات صاحب نظران، جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی، ایجاد اشتغال و شرایط بازاریابی، بسته بندی و فرآوری مناسب ماهیان سردابی را از اهداف این همایش بیان کرد .

وی تغذیه و اصلاح نژاد ماهیان، مهندسی آبزیان و فناوری های نوین، صنایع جانبی و فرآوری، ارزش غذایی و مصرف، بهداشت، پیشگیری وعوامل زیست محیطی، توسعه صادرات، سرمایه گذاری و اشتغال را از محورهای این همایش برشمردو افزود :علاقه مندان به شرکت دراین همایش تا پایان بهمن ماه امسال مهلت دارند مقالات خود به پایگاه اینترنتی دبیرخانه همایش به نشانیwww.sccwf2013.ir ارسال کنند.

دبیراجرایی این همایش ملی افزود: برگزاری نمایشگاه و دوکارگاه واکسیناسیون ماهی، مکانیزاسیون و افزایش بهره وری از دیگر برنامه های این همایش ملی است
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۲:۲۹

15 Feb 2020