۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۴۸۲

خیر شهرکردی 4.5 میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه بیماران خاص اهداء کرد

خیر شهرکردی 4.5 میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه بیماران خاص اهداء کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا، ˈعباس قادریˈ روزپنجشنبه در نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: این میزان کمک نقدی در پنج نوبت پرداخت می شود و10 میلیارد ریال نیز با مشارکت دانشگاه در 20 قسط از محل درآمدها برای شروع عملیات سفت کاری به حساب مجمع خیرین سلامت استان واریز می شود.

وی، از تخصیص 10 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین حوزه سلامت و10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانداری استان برای احداث درمانگاه بیماران خاص در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایرنا، درمانگاه بیماران خاص با هفت هزار متر مربع زیربنا مجهز به بخش های پرتو درمانی، اورژانس بیمارستان هاجر(س) بخش همودیالیز، بخش مربوط به بیماران تالاسمی، ام اس و هموفیلی می باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: از ابتدای شروع فعالیت این مجمع از سال 87 تا کنون در احداث 55 پروژه عمرانی با زیربنای 16 هزار و 330 متر مربع مشارکت شده است.

قادری این پروژه ها را هشت باب مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، 29 باب خانه بهداشت، چهار کلینیک تخصصی بیماران خاص و بیماری های رفتاری، دو باب اورژانس و فوریت های پزشکی 115 شهری، چهار باب خانه پزشک،‌ دو باب خانه سرایداری و تامین 162 قلم تجهیزات پزشکی و اداری و تامین 45 هزار و 555 متر مربع زمین عنوان کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۵۹

8 Feb 2020