۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۷۷۲۱
همپای با سایر مردم روزه‌دار

ورزشکاران شهرکردی لباس ولایتمداری پوشیدند

ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی همراه و همگام با سایر مردم مومن و روزه‌دار شهرکرد با به تن کردن لباس ولایتمداری بر رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی خروشیدند.
ورزشکاران شهرکردی لباس ولایتمداری پوشیدند
به گزارش جهانبین نیوز، در راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز قدس، ورزشکاران شهرکردی با پوشیدن لباس‌های نمادین و یک دست، متحد و منسجم در خط مقدم راهپیمایی شعار مرگ بر اسرائیل سر می‎دهند.

ورزشکاران قهرمان و مومن شهرکرد بار دیگر بانگ "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را فریاد زدند و در لبیکی به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

در این مراسم باشکوه، دوچرخه‌سواران ورزشکار با حمل پرچم قدس شریف شور خاصی به راهپیمایی بخشیده‌اند و همگام و همراه با مردم با سردادن شعار انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‎کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در مسیر این راهپیمایی به خبرنگار تسنیم در شهرکرد گفت: روز جهانی قدس لبیک امت اسلامی به فراخوان امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی است که پس از گذشت ۳۴ سال همچنان مانند رودخانه‌ای خروشان علیه ظلم و جور غاصبان طغیان می‌کند.

رسول غلامی افزود: حضور گسترده ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان، جوانان و تشکل‌های مردم نهاد در راهپیمایی امروز نشان می‎دهد که جامعه ورزش نیز همانند سایر اقشار جامعه خواهان آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست جهانی است و بر ضرورت اتحاد و همبستگی مسلمانان سراسر دنیا تاکید دارد.

مربیان، داوران، ورزشکاران و اعضای هیئت‌های ورزشی و جوانان انقلابی سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح در محل سه راه سینما تجمع کرده و با حرکت به سمت چهارراه بازار به صفوف بهم فشرده و مردمی راهپیمایی روز قدس پیوستند.
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۶:۴۷

1 Jan 2020