۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۱۲۱۳۱

ستاد دهه فجر مردمی‎ترین ستاد/ ۱۶۳۱ ویژه‌برنامه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی ستاد است که به هیچ نهاد و اداره‌ای وابسته نیست.
ستاد دهه فجر مردمی‎ترین ستاد/ ۱۶۳۱ ویژه‌برنامه دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: ستاد دهه فجر مردمی‌ترین ستاد است که وابسته به هیچ نهاد و ارگان دولتی نبوده و با مشارکت و حضور مردم تشکیل شده است.

وی با اشاره به ۱۶۳۱ برنامه‌ تدوین شده در کمیته‌های سی گاه ستاد دهه فجر استان، گفت: در کمیته‌های قرآن ۵۸ برنامه، هیئات های مذهبی ۷۱ برنامه، مساجد ۲۰ برنامه، بسیج ۷۵ برنامه، امنیت ۱۹ برنامه، فرهنگی هنری ۸۰ برنامه، فرهنگیان و دانش‎اموزی ۳۶۴ برنامه، ایثارگران ۶۰ برنامه، همیاری و تشکل‌ها ۳۶ برنامه، فضاسازی و تزئینات۳۲ برنامه و ورزش و جوانان ۲۷ برنامه تدوین شده است.

گرجی با اشاره به طرح بزرگ تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فجر ۳۵ ، تصریح کرد: این طرح به منظور تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ارتقای آگاهی عمومی به‌ویژه نسل جوان از ریشه‌ها، عوامل، ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی با حضور ده تن از شخصیت‌های برجسته کشوری در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد توجه به محتوای برنامه‌ها و با افق ماندگاری حلاوت و شیرینی دهه فجر در اذهان عمومی برنامه‌ریزی شده است.

گرجی با اشاره به اینکه همه ساله در دهه مبارک فجر مراسم و جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت: نقش و حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب به ویژه در برنامه‌های انقلابی از اهمیت و تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تمام سعی کمیته‌های ستاد دهه فجر استان برای فراهم کردن رفاه مردم در حضور گسترده و همیشه در صحنه خود با دفاع از انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۵۹

8 Feb 2020