۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۷۱۷۱
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت به‌کارگیری علم و پژوهش در راستای تولید ثروت

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌کارگیری علم و پژوهش در راستای تولید ثروت بسیار مهم است و باید تلاش کرد تا مراکز رشد، صنایع و دانشگاه‌ها در قالب پتانسیل‌های منطقه در کنار هم حلقه‌ای تشکیل دهند و ایجاد اشتغال کنند.
ضرورت به‌کارگیری علم و پژوهش در راستای تولید ثروت
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: تداوم تکمیل ارتباط صنعت با دانشگاه و پارک علم و فناوری در راستای تکمیل و توسعه ظرفیت فناوری و تکنولوژي استان بسیار مهم و ضروری است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط خوب و مطلوبی برای ایجاد ارتباط میان دانشگاه شهرکرد و پارک علم و فناوری فراهم شده و دلیل آن پررنگ‌تر بودن توجه وزارت علوم در برنامه ششم توسعه به فناوری و پژهش است.

پیرعلی ادامه داد: در سال‌های اخیر نیاز جامعه به آموزش عالی بر پایه مهارت‌محوری و پژوهش‌محوری مطرح شده و از همین‌رو توجه وزارت علوم به سمت این موضوع رفته است.

وی با بیان اینکه به کارگیری علم و پژوهش در راستای تولید ثروت بسیار مهم است ادامه داد: باید تلاش کرد تا مراکز رشد، صنایع و دانشگاه‌ها در قالب پتانسیل‌های منطقه در کنار هم حلقه‌ای تشکیل دهند و سبب ایجاد اشتغال و توسعه ثروت درآن بخش شوند.

پيرعلي  از فعالیت ۱۱۲ شرکت در پارک علم و فناوری و مرکز رشد چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: استان ما در بحث فعالیت شرکت‌ها در کشور رتبه خوبی دارد و دلیل آن حضور نیروهای انسانی توانمند، اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌ها و ساير پتانسيل‌های دانشگاه که در این ماکز همکاری می‌کنند است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری عملیاتی شدن پژوهش‌های علمي دانشگاه‌ها را بسیار مهم دانست و بیان داشت: عملیاتی شدن این پروژه‌ها باید در راستای توسعه استان صورت پذیرد و  ما اعلام می‌کنیم آمادگی لازم  برای همکاری در بکارگیری پایان‌نامه‌های کاربردی و ارائه تسهیلات داریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۳۸

8 Feb 2020