۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۱۹۳۴۱
امام جمعه فارسان:

گران شدن 30 درصدي نان به خاطر جبران خسارت نانوايي ها است

امام جمعه فارسان: مسئولان بر تهيه نان مردم و نيز مقدمات آن نظارت کامل داشته باشند تا برای مردم ما در مسئله نان هيچ دغدغه اي حاصل نشود .
گران شدن 30 درصدي نان به خاطر جبران خسارت نانوايي ها است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه فارسان گفت : آنچه که در بازار مشاهده مي شود همزمان با گران شدن نان مواد اوليه آن، همچون آرد هم به صورت سرسام آوري گران شده است که قطعا مشکلاتي براي نانوايي ها در پيش دارد.

وي تصريح کرد: مسئولان بر تهيه نان مردم و نيز مقدمات آن نظارت کامل داشته باشند تا برای مردم ما در مسئله نان هيچ دغدغه اي حاصل نشود .

حجت الاسلام جمالي زاده با اشاره به نزديک شدن به ايام اربعين امام حسين عليه السلام و بر ضرورت بهره بردن و استفاده کردن از اين فرصت تاکيد کرد و گفت: مردم بايد از اين ظرفيت مهم به خوبي استفاده کنند چرا که زيارت اربعين يکي از نشانه هاي انسان مومن است که مردم براي قرائت اين زيارت ها در روز اربعين اهتمام ويژه داشته باشند.

ايشان همچنين با اشاره به استقبال باشکوه و بي نظير مردم براي حضور در روز اربعين در کربلا تصريح کرد: در طول تاريخ هميشه به اين صورت بوده است که هرگاه خطر هاي بيشتري مردم را در اين جهت تهديد مي کرد مردم برخلاف انتظار ها بيشتر استقبال مي کردند و بنا به تهديد تروريستها شرکت کنندگان در مراسم اربعين در کربلا به صورت پياده به مراتب از سالهاي قبل باشکوهتر حضور دارند.

وي همچنين با اشاره به تشکيل انقلاب فرهنگي به دستور امام خميني (ره) افزود بحث فرهنگ امروزه يک امر ضروري است که امروزه همه بايد در اين بحث نقش داشته باشند و روي آن کار شود .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۸:۳۷

26 Dec 2019