۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۳۰۳۱۱
امام جمعه شهر اردل:

مشکل کم‌آبي دشت اردل تهديد جدي براي شاليزارها و باغات است

امام جمعه شهر اردل گفت: مشکل کم آبي دشت شهر اردل تهديد جدي براي شاليزارها ،کشت گياهان دارويي و باغات است است که مردم اين شهر از اين روند گلايه مندند و مسئولين مربوطه بايد هرچه زودتر اين مشکل را برطرف کنند.
مشکل کم‌آبي دشت اردل تهديد جدي براي شاليزارها و باغات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت سالروز شهادت امام جواد (ع) گفت: خدواند عالي ترين درجه ايمان را به امام جواد (ع) عطا فرمود و شايسته ترين و کامل ترين انسان ها نزد خداوند متعال امامان معصوم (ع) هستند.

سلمان پور اظهار کرد: تمسک به اهل بيت و حرکت در مسير الهي سعادت انسان را در جامعه به دنبال دارد و بايد در مسير امن الهي حرکت کرد.

وي در ادامه به اهميت سخنان مقام معظم رهبري در ديدارها و مناسبت هاي مختلف اشاره کرد و افزود: پيروي از ولايت در جامعه اسلامي و عمل به فرامين رهبري اصلي‌ترين رکن حفظ وحدت جامعه است.

سلمان پور اظهار کرد: اگر تاريخ سياسي ايران اسلامي را مورد بررسي قرار دهيم خواهيم ديد ريشه قيام ها و جنبش ها و انقلاب ها در ايران دفاع از ولايت و ارزش هاي ديني بوده است.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با اشاره به کمبود آب در دشت اردل و گلايه مردم اردل از اين موضوع گفت: مشکل کم آبي دشت شهر اردل تهديد جدي براي شاليزارها،کشت گياهان دارويي و باغات است که مردم اين شهر از اين روند گلايه مندند و مسئولين مربوطه بايد هرچه زودتر اين مشکل را برطرف کنند.

وي خواستار پمپاژ آب بهشت آباد براي رفع مشکل کم آبي دشت اردل شد.

سلمان پور با گراميداشت ۱۷ شهريور و ياد شهداي آن روز افزود: در آن روز صدها نفر از امت شهيدپرور تهران توسط عوامل رژيم شاه به شهادت رسيدند که اين شهدا افتخار ما هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۳:۳۹

15 Feb 2020