۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۳۴۳۷۱
امام جمعه کوهرنگ:

توهين رئيس جمهور به کارگران در تناقص با حقوق شهروندي است

خطيب جمعه کوهرنگ ضمن انتقاد از برخورد و اهانت به کارگران معترض در سخنراني روز کارگر جناب آقاي رييس جمهور آن را حرکتي در تناقض با حقوق اوليه شهروندي ابلاغي از سوي دولت دانست.
توهين رئيس جمهور به کارگران در تناقص با حقوق شهروندي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام طباطبايي در خطبه هاي امروز شهرستان کوهرنگ با اشاره به آيات ابتدايي سوره مبارکه ملک به تفسير اين آيات پرداخت و گفت: خداوند متعال در اين آيات شريفه مهمترين  مظاهر قدرتش را مرگ و حيات معرفي مي فرمايد و مرگ و زندگي را برترين الطف خود مي داند که در اين حيات و زندگي زمينه را براي امتحان و آزمايش انسان ها فراهم کرده است تا انسان هاي نيکوکار و درستکار شناخته شوند و افراد باتقوا از افراد بي تقوا تشخيص داده شوند و مزد اهل تقوا که خوشبختي و سعادت دنيا و آخرت است را به آنها بدهد  گنهکاران  و بي تقوايان را عقاب و عذاب کند.

وي با بيان اينکه عمر بزرگترين هديه الهي به بشر است که همه فرصت هايي که در آن است را مغتنم شمرد گفت: يکي از بزرگترين فرصت ها مسئوليت هايي است که در اين نظام به افراد داده مي شود و بايد اين فرصت ها را قدر دانست و از آن براي خدمتگزاري به مردم  و تلاش براي اعتلاي اسلام و انقلاب و گره گشايي از اموري که در توان ماست حداکثر استفاده را ببريم تا شرمنده خدا و خلق خدا و خودمان نباشيم.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ ضمن تبريک هفته معلم از تلاشهاي جامعه فرهنگيان و آموزش و پرورش براي رشد و اعتلاي نسلهاي انقلاب تقدير کرد و افزود: ايجاد ارتباط عميق و اخلاقي با دانش آموزان هم در تربيت و پرورش آنها تاثير زيادي دارد هم باعث رشد آمارهاي آموزشي و پيشرفت درسي خواهد شد.

خطيب جمعه کوهرنگ ضمن انتقاد از برخورد و اهانت به کارگران معترض در سخنراني روز کارگر جناب آقاي رييس جمهور آن را حرکتي در تناقض با حقوق اوليه شهروندي ابلاغي از سوي دولت دانست و گفت: کارگران از شريف ترين اقشار کشور هستند که در اين روز و در حضور رييس دولت فرصت را غنيمت شمرده تا با زباني رسا دردهاي خود را به گوش ايشان برسانند آيا اينکار جرم و خلاف است؟! آيا اخراج و تعديل هزاران کارگر به بهانه هاي مختلف با اين حرف که رکود نداريم سازگاري دارد؟ آيا پاسخ وطن پرستي و شرافت کارگري و تلاش براي کسب روزي حلال بي توجهي و تهديد به خرد کردن دهان هاست؟

وي در همين بخش افزود: اميدواريم مسئولين مربوطه همه تلاش خود را براي پرداخت مطالبات معوقه کارگران همه جاي کشور به ويژه کارگران مجموعه هاي سدبيرگان و تونل سوم کوهرنگ بکار گيرند و پيش از انتخابات امنيت رواني اين قشر عزيز جامعه را تامين کنند.

حجت ااسلام طباطبايي همچنين به فوت تعدادي از کارگران معدن در حادثه انفجار معدن آزادشهر گلستان آن را موجب تاثر و تاسف عميق همه مردم کشور به ويژه جامعه مظلوم کارگري دانست و ضمن عرض تسليت به خانواده هاي داغدار از مسئولين خواست تا تدابير لازم براي التيام بخشي آسيب ديدگان و جبران خسارات وارده و همچنين پيشگيري از تکرار چنين اتفاقاتي را خواستار شد.

امام جمعه کوهرنگ با گراميداشت هفته سربازان گمنام امام زمان عج در وزارت اطلاعات ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي اين نهاد مقدس اين روز را به همه مردان مرد و مجاهدان خاموش و مخلص و فداکار وزارت اطلاعات تبريک گفت و افزود: مشاهده عيني همه تلاش ها و مجاهدت هاي شبانه روزي و بي وقفه اين مجموعه همين آرامش و امنيت بي نظيري است که در ميانه همه جنگها و حرکتهاي تروريستي و مسلحانه اطراف درون کشورمان ميبينيم و دشمنان قسم خورده اين انقلاب نتوانستند سر سوزني اخلال و صدمه به امنيت کشور و آرامش ملت بزنند.

وي گفت: البته اين بدين معنا نيست که دشمنان هيچ حرکتي نکردند بلکه برعکس آنها تمام تلاش خود را براي عملياتهاي خرابکارانه بکار بستند ولي با اشراف اطلاعاتي کامل و حضور به موقع سربازان گمنام امام زمان عج همه اين توطئه ها خنثي و پوزه دشمنان به خاک ماليده شد.

امام جمعه کوهرنگ در همين رابطه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي و وزارت اطلاعات را دو نهاد و مجوعه بي نظير انقلابي و معنويت محور و قدرتمند دانست که باعث دلگرمي و آسودگي خاطر همه دلبستگان اسلام و انقلاب هستند و بايد  از زحمتاتش و تلاش هاي شان با همه وجود تقدير کرد.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ ضمن گراميداشت هفته عقيدتي سياسي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آن را يکي از مجموعه هاي فاخر و انقلابي تاثير گذار درون سازماني سپاه دانست که مسئوليت بسيار خطير و سنگين در پرورش اعتقادي و سياسي نيروهاي سپاه داشته و دارد و تا امروز در اين امر بسيار موفق و درخشان ظاهرشده است.

حجت الاسلام طباطبايي در پايان ضمن اشاره به توديع و معارفه روساي ادارات بيمه سلامت و صنعت و معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ وز تلاشها و خدمات مديران قبلي تقدير کرد و براي مديران جديد آرزوي توفيق و پاسخگويي و سربلندي در مسئوليتهايشان و خداي متعال مسالت نمود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۶:۱۳

1 Feb 2020