۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۵۹۰۱
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

نشست تخصصی "دوپنجره" شهریورماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نشست تخصصی دوپنجره در هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری با حضور سعیده موسوی زاده شاعر محبوب کودکان و نوجوانان برگزار می شود و شگردهای طنزنویسی در این دیدار از زبان صاحب اثر برای ۲۱۰ نوجوانان استان در شهرکرد و بروجن تشریح خواهد شد.
نشست تخصصی "دوپنجره" شهریورماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در آستانه برگزاری یازدهمین سال از نشست‌های استانی نقد کتاب دوپنجره با حضور شاعر و نویسندگان برتر کشور در حوزه کودک و نوجوان مجموعه شعر طنز "مرغ همسایه غاز است" از سعیده موسوی زاده در مراکز فرهنگی هنری کانون نقد می شود.

وی با بیان اینکه در نشست های دوپنجره کودکان و نوجوانان با نویسنده و شاعر همان کتاب دیدار می کنند و از نزدیک درباره آثار منتشر شده از وی با او صحبت می کنند افزود: تفکر نقادانه در کودکان و نوجوانان طی نشست های تخصصی نقد کتاب و آثار هنری ازجمله فیلم، انیمیشین، متون ادبی و... پرورش می‌یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نشست های دوپنجره ازجمله نشست هایی است که اعضا ضمن نقد اثر ادبی با بهترین نویسندگان و شاعران کشور در حوزه کودک و نوجوان آشنا شده و راهکارهای نوشتن را از آنان به طور مستقیم می آموزند.

رحیمی هدف از برگزاری این نشست ها را آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و شاعران حوزه خود، تقویت تفکر تفکر نقاد در این قشر، آشنایی با مهارت نقد کتاب و... عنوان کرد و بیان داشت: مجموعه شعر طنز "مرغ همسایه غاز است" نیز از مردادماه سال جاری به دست مخاطبین نوجوان خود در مراکز استان رسیده است و درقالب کارگاه های نقد کتای از نظر ظاهری و محتوایی مورد بررسی نوجوانان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: نشست تخصصی دوپنجره در هفتم و هشتم شهریورماه سال جاری با حضور سعیده موسوی زاده شاعر محبوب کودکان و نوجوانان برگزار می شود و شگردهای طنزنویسی در این دیدار از زبان صاحب اثر برای ۲۱۰ نوجوانان استان در شهرکرد و بروجن تشریح خواهد شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۴:۱۷

18 Feb 2020