۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۸۹۸۱
باوجود اهميت شهرستان کيار و استعدادهاي بسيار:

کيار خبرنگار ندارد

برنامه‌ها و اخبار متعدد شهرستان کیار انعکاس خبری ندارد
از آغازين روزهاي سال 1395به دليل عدم فعاليت خبرنگار صدا و سيما در شهرستان کيار، اخبار اين شهرستان از صدا و سيماي چهارمحال و بختياري پوشش داده نمي‌شود.
کيار خبرنگار ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار با آغاز سال  ۱۳۹۵ فعاليت خبرنگار صدا و سيما در شهرستان کيار به پايان رسيده است و هيچ‌گونه تصوير يا خبري از شهرستان کيار از طريق سيماي استاني جهانبين مخابره نمي‌شود.

اين روزها با وجود فعاليت‌هاي مختلف در حوزه‌هاي متعدد و در اغلب شهرها و روستاهاي شهرستان کيار اما متاسفانه کمتر شاهد آن هستيم که اين فعاليت‌ها خبري شوند و مردم شريف شهرستان کيار از اين فعاليت‌ها آگاه شوند و از طرفي مشکلات مردم از طريق تلوزيون به اطلاع مسئولان رسانده شود.

باوجود اينکه در سال گذشته پوشش اخبار شهرستان به صورت منظم صورت مي‌پذيرفت اما متاسفانه شاهد در سال جاري آنيم که اين مهم بدون مسئول رها شده است.

با توجه به لزوم فعاليت خبرنگار در سطح شهرستان کيار از مسئولان انتظار مي‌رود با انتخاب فردي مناسب و توانا جهت انجام اين مهم و همچنين فراهم آوردن زيرساخت‌هاي لازم (همچون اينتر نت پر سرعت، پيش‌بيني رفت و آمد خبرنگار از منزل تا محل دريافت خبر و کمک‌هزينه‌اي جهت پرداخت هزينه‌هاي جانبي) جهت انجام هرچه بهتر امر در راستاي رشد و توسعه شهرستان کيار اقدامي عاجل انجام دهند.

لازم به توضيح است نظر به موقعيت شهرستان کيار، جمعيت، اهميت شهرستان کيار از نظر فرهنگي، اجتماعي و...، مشکلات بسيار در شهرستان کيار و همچنين توان بالاي جوانان اين شهرستان مي‌طلبد هم مسئولان شهرستان و هم مسئولان صدا و سيماي استان در راستاي معرفي خبرنگار صدا و سيما در شهرستان کيار اقدام نمايند.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۵۴

26 Dec 2019