۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۳۱

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در لردگان

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام آب‌رسانی این شهرستان، از نزدیک در جریان روند تأمین آب شرب مردم روستاهای بخش خانمیرزا و رودشت قرار گرفت.
بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در لردگان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته در جلسه جمع بندی پروژه‌های نیمه‌تمام آب‌رسانی به روستاها و بخش‌های رودشت و خانمیرزا اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق ملی توسعه به اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری استان اختصاص داده شد که این میزان اعتبار برای پیشگیری از فرسایش خاک و حفظ جنگل‌های بلوط شهرستان لردگان بسیار مهم است.

وی همچنین به مشکل کمبود آب در شهرستان لردگان اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل اجرای طرح‌های آب‌رسانی نسبت به سایر طرح‌ها اولویت دارد و فرماندار می تواند ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان را با اختیار خود جابه جا کند.

عباسی تصریح کرد: تامین آب شرب برای شهرها و روستاهای استان بسیار حیاتی است، چراکه اگر آب نباشد حیات و زندگی انسان و محیط زیست با خطر نابودی مواجه می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت‌های خدمات‌رسان ازقبیل آب و فاضلاب شهری و روستایی با تبیین شرایط موجود در استان از وزارتخانه اعتبار بیشتری برای این حوزه بگیرند.

عباسی همچنین بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک شهرستان لردگان تاکید کرد و گفت: این موضوع از سوی راه و شهرسازی و اداره کل راهدای استان با جدیت پیگیری شود.

به گزارش جهانبین نیوز در این سفر یک‌روزه، استاندار از طرح آب‌رسانی شرب و کشاورزی دشت خانمیرزا، طرح آب‌رسانی آتشگاه به بیش از ۵۰ روستا و شهر بخش سردشت و دشت خشک میلاس بازدید کرد و درخصوص رفع مشکلات موجود در شهرستان لردگان راهکارهایی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام1026ج/۶۳۰ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۳۳

27 Dec 2019