۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۲۷۷۱۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خروجي انتخابات تشکيل يک مجلس متوازن و متعادل است

نماینده‌ ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه،از همه طيف‌هاي سياسي در شهرهاي مختلف ايران، منتخباني برگزيده شده است که خروجي آن تشکيل يک مجلس متوازن و متعادل است.
خروجي انتخابات تشکيل يک مجلس متوازن و متعادل است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل ازاساتيد برتر، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: انسان‌هاي فتنه‌گر دائما در حال رهبرآزاري هستند، تمام سعي‌شان را مي‌کنند تا رهبر را تضعيف کنند و اين کار را گاه در پنهان و گاه در آشکار انجام مي‌دهند.

وي با اشاره به اينکه فتنه‌گران سعي مي‌کنند مردم را نسبت به رهبر بدبين کنند گفت: رهبر صالح، عادل و مومن حرف‌هاي اينگونه افراد را مي‌شنود ولي به آن‌ها اعتنا نمي‌کند و کاري را انجام مي‌دهد که به نفع مردم و نظام باشد.

اين مسئول با بيان اينکه کساني که رهبر ديني را عذاب مي‌دهند بايد بدانند که نه‌تنها از رحمت الهي برخوردار نمي‌شوند بلکه عذاب نيز براي آن‌ها است خاطرنشان کرد: وظيفه جامعه ديني و ايماني است که فتنه‌گران را بشناسد.

وي گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه، از همه طيف‌هاي سياسي در شهرهاي مختلف ايران،منتخباني برگزيده شده است که خروجي آن تشکيل يک مجلس متوازن و متعادل است.

نکونام تاکيد کرد: پيام مردم در انتخابات اين است، که مجلس نبايد جاي سياست‌بازي باشد و پيام مردم داشتن يک مجلس خدمت‌گزار است.

نماينده ولي‌فقيه در استان افزود: مسئولان و مردم بايد مراقب باشند تا راه نفوذ دشمن بسته شود چراکه هنوز دشمن به دنبال نفوذ به کشور و ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي با شاره به ۱۴ اسفند سالروز تاسيس کميته امداد امام خميني (ره) به اهميت کار کميته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: واقعيت اين است که اين کميته نمي‌تواند به تنهايي کمک چشم‌گيري به نيازمندان کند چراکه تنها يک دستگاه است و تعداد نيازمندان نيز زياد و کمک همه مردم را در ين زمينه مي‌طلبد.

نکونام کمک‌هاي مردمي که سال گذشته در اين ايام جمع‌آوري شدند را ۱۰ ميليارد ريال عنوان و ادامه داد: اين کمک‌ها بايد هرچه سريع‌تر به دست نيازمندان رسانده شوند خصوصا درحال حاضر که به عيد نوروز نيز نزديک مي‌شويم.

وي در ادامه بيان داشت: مردم ضمن اينکه به کميته امداد و نيازمندان جامعه کمک مي‌کنند نبايد از نزديکان و خويشاوندان نيازمند خود نيز غافل شوند که اين غفلت عذاب الهي را در پي دارد.

نکونام با اشاره به ۱۵ اسفندماه و روز درخت‌کاري افزود: صيانت از طبيعت ضرورت دارد و يک وظيفه ملي است چراکه در روايات به کاشت درخت سفارش زيادي شده است، کاشت درخت از معروفات و قطع آن منکر است.

وي گفت: ۲۰ اسفند روز راهيان نور است که کار بسيار پسنديده و زيبايي است چون باعث مي‌شود مردم به مناطق عملياتي رفته و با رشادت‌ها و از خودگذشتگي‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اين امر سبب زنده نگه داشتن روحيه جهاد در جامعه شده و هر قدر به اين مساله پرداخته شود خوب است و از ضرورت‌هاي امروز جامعه ايران است.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۸:۱۵

6 Jan 2020