۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۰۵۱۱

پنج آذر سر آغاز تحولی بزرگ در روند انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد: تشکیل بسیج، برابر بود با تحول بزرگ در انقلاب اسلامی و بر همگان لازم است که این امر مقدس را ارج نهند.
پنج آذر سر آغاز تحولی بزرگ در روند انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز،مهران مرادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد، امروز در بین بسیجیان و اقشار مختلفدر مصلی امام خمینی(ره) ضمن تبریک ۵آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت:نظام اسلامی همواره با تهدید ها روبرو بوده است واگر به هر یک از دستاورد ها نگاه کنیم این پیشرفت جز بامقاومت بدست نیامده است وگذر از معضلات وکار شکنی های دشمن تنها با حضور مستمر واگاهانه مردم به ویژه بسیجیان غیور در صحنه و پیروی از فرامین رهبر انقلاب(مدظله الععالی) میسر می شود.

وی ادامه داد:در این روز تاریخی امام خمینی (ره)با نگاه عمیق و ژرف اندیش خود نهال تنو مند شجره بسیبج را غرس کردند ومسولیت دفاع از انقلاب را بر دوش آحادمردم قرار داده و بدین سان نهاد مقدس بسیج تولد یافت.
وی گفت :هفته بسیج امسال، شروع آن با دیدارمان با ولی امر مان کلید خورد وبر خود می بالیم که چنین سعادتی نصیبمان شد.

مرادی تصریح کرد:امروز همه بسیجیان با حضور خود در مراسم۵آذر آمادگی صد در صدی خود را برای دفاع از نظام و ارزشهای والای آن تحت زعامت حضرت امام خمینی (ره) و رهبری علی گونه حضرتآیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)  اعلام می دارند./ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۸:۵۲

4 Jan 2020