۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۳۶۵۳۱
امام جمعه شهر اردل:

همه پرسي در کردستان نقشه شوم دشمن براي ناامنی منطقه است

امام جمعه شهر اردل گفت: يکي از نقشه‌هاي جديدي که آمريکا و اسرائيل جنايتکار براي نا امن کردن منطقه در دستور کار خود قرار داده، همه پرسي استقلال کردستان است.
همه پرسي در کردستان نقشه شوم دشمن براي ناامنی منطقه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت:تقوا تنها راه سعادت هر فردي است و لذا هر که مي خواهد عاقبت بخير باشد بايد با تقوا باشد و آنچه را که خدا حلال فرمودند حلال بداند و آنچه را خدا حرام  فرمودند حرام داند.

بهرامي افزود: آن کساني که بشر را به فساد، بي بندباري، سرگرم شدن به دنيامي کشاند ارزشي براي انسان ندارد لذا بايد از آنها فاصله گرفت و به خدا پناه برد.

وي بيان کرد: باید از کساني که ما را به سمت بي ديني، غيرخدا، غيرراه تقوي مي برند و دانسته يا ندانسته ما را به سمت سقوط مي کشانند دوری جست، در حادثه عاشورا سيدالشهداء حاضر شد همه سختيها مصيبتها را بکشد و حتی زن و فرزندان‌شان متحمل سخت ترين مصيبتها شده اسير بشوند اما ذره اي کرامت و انسانيت و شخصيت والاي الهي آنها لطمه نخورد و بهترين راه را امام حسين (ع) براي اينکه زير بار ظلم نرود انتخاب کردند.

حجت اسلام بهرامي گفت: اگر مي خواهيم فساد در جامعه کم بشود و دين داري رشد کند، بايد ادامه دهنده راه امام حسين (ع) باشیم يعني هر عملي انجام ميدهم براي رضاي خدا باشد.

همه پرسي استقلال کردستان از نقشه شوم دشمنان براي ناامن کردن منطقه است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به همه پرسي استقلال کردستان اظهار داشت: اقدام فاجعه آوري که اين روزها در اقليم کردستان عراق رخ داده به وضوح مشخص است که دسيسه‌اي از سوي دشمنان اسلام يعني اسرائيل و آمريکا می باشد.

حجت الاسلام بهرامي گفت: يکي از نقشه‌هاي جديدي که آمريکا و اسرائيل جنايتکار براي ناامن کردن منطقه در دستورکار خود قرار داده، همه پرسي استقلال کردستان است.

بهرامي گفت: روشن است بخشي از طرح خاورميانه مدنظر آمريکاست که کشورهاي منطقه را تجزيه و تبديل به کشورهاي کوچک و ضعيف کند.

وي اظهار کرد: البته باز کردن پاي صهيونيستها تا پشت مرزهاي ما يکي از اهداف اين تجزيه طلبي است لذا هوشياري ما و کشورهاي منطقه و مقابله جدي با اين طرح شوم استکباري ضروري است و ما از خداي متعال نابودي اسرائيل و حاميانش را خواستاريم.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به کشتار لاس وگاس آمريکا اظهار داشت: حوادث اينچنيني در آمريکا حاصل چراغ سبز نشان دادن سردمداران کاخ سفيد به جنايات داعش و گروهک هاي تروريستي در کشورهاي اسلامي است.

وي اضافه کرد: اين ناامني ها و ناهنجاري هاي انساني که در آمريکا بوجود مي آيد قطعا حاصل سو تدبير و مديريت حاکميت آمريکا و کاخ سفيد است.

امام جمعه شهر اردل با تبريک فرارسيدن هفته نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي مظهر اقتدار نظام، امنيت و بالندگي کشور است.

وي بيان کرد: داشتن امنيت پايدار مرهون تلاش هاي شبانه روزي و زحمات پرسنل انتظامي است که در ايام مختلف و تعطيلات، اين نيروها آسايش خود را براي حفظ امنيت در جامعه فدا مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۴۳

7 Jan 2020