۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۱۵۴۷۱

جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای ورزشکار چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر، پایان یافت.
جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای ورزشکار چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ دوم پاسدار محمد رفیعی با اعلام ا ین خبر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیجیان استان در قالب جام شهدای ورزشکار با حضور تیم های منتخب شهرستان های مختلف در رشته های دومیدانی، تیراندازی و ووشو برگزار شد.

رفیعی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات برای شرکت در مسابقات قهرمانی بسیج کشور که به میزبانی استان همدان در تیرماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی، ادامه داد: در رشته دومیدانی؛ رضا حسینی در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، علیرضا عالیپور در ماده ۴۰۰ و ۸۰۰متر، جمال دادور در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰متر، علیرضا ابراهیمی در ماده پرش سه گام و پرش طول، علی مقصودی در پرتاب وزنه و دیسک و عابد جلیل در پرتاب نیزه به مقام نخست دست یافتند.

رفیعی با اعلام نتایج مسابقات ووشو، گفت: رضا رحیمی در وزن ۳۷-، مهدی نظری در وزن ۴۰-، رشید قربان پور در وزن ۴۳-، حسین حسین پور در وزن ۴۶-، امیر عسگریان پور و علیرضا ابراهیمی در وزن ۴۹-، علیرضا کریم پور در تالو نان چوان، امیرمحمد شیرازی در تالو تایچی چوان توانستند حائز رتبه برتر شوند.

وی، در پایان برندگان رشته تیراندازی با تفنگ بادی و طپانچه را نیز به این شرح اعلام کرد: نیما صابریان در رشته تفنگ بادی و مهدی رحمانی در رشته طپانچه بادی توانستند مقام اول را از آن خود کنند.

شایان ذکر است: مسابقات ووشو در سالن ورزشی شهید حسینی پور سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسابقات دومیدانی و تیراندازی نیز در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام / خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۲۳

5 Jan 2020