۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۳۸۴۲۱
احداث سد بهشت آباد بهشت رويای جوانان بيکار اردل

سد بهشت آباد، يکي از مهمترين کليدهاي آباداني شهرستان اردل!

احداث سد بهشت آباد خنده را بر لبان جوانان اردل دوچندان مي کند و يکي از مهمترين کليدهاي آباداني شهرستان اردل مي باشد اما متاسفانه اين پروژه بعد از 20 سال همچنان بلاتکليف مانده است.
سد بهشت آباد، يکي از مهمترين کليدهاي آباداني شهرستان اردل!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، گزينه ساخت "سد" به طور مطلق سياه يا سفيد نيست. اتفاقاً آن هايي که تمايل به ادامه روند کنوني دارند، منتقدان به روند سدسازي در کشور را به اين وادي هدايت مي کنند که سد بسازيم يا نسازيم؟ و با توجيهات شرايط اقليمي و نيازهاي رو به گسترش مصارف آب در ايران اين نتيجه را مي گيرند که سد سازي صحيح بوده است و بايد ادامه يابد، پس بايد سد بسازيم.

بحث بر سر اين موضوع است که آيا نحوه تصميم گيري و اجراي سدسازي در شهرستان اردل با انگيزه هاي صحيح، بر اساس برنامه ها و مطالعات کافي و بر اساس توسعه پايدار و با توجه به کليه گزينه هاي جايگزين صورت مي گيرد؟



مجتبي صالحي يکي از جوانان اردلی در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص احداث سد بهشت آباد اظهار داشت: احداث سد بهشت آباد بهترين راه براي پيشرفت شهرستان اردل مي باشد و از مسئولين استاني و شهرستاني خواستاريم پيگير اين مطالبه به حق جوانان اردلي باشند.


عسگر بهشتي يکي از معتمدين روستاي بهشت آباد در این خصوص گفت: احداث سد بهشت آباد بايد در سال‌هاي گذشته انجام مي‌شد که متاسفانه محقق نشد، احداث اين سد بعنوان يکي از ضروريات منطقه است و بايد به صورت جدي پيگيري شود، تحقق کامل اين مهم موجب اشتغال‌زايي و توليد در شهرستان مي‌شود.



کورش اسدي يکي ديگر از اهالي شهر اردل در اين خصوص اظهار کرد: بيکاري در شهرستان اردل بيداد مي کند و تنها راه حل براي حل اين مشکل احداث سد بهشت آباد است که انتظار است مسئولين هر چه زودتر اقدام کنند.


 
در پايان نيز جمعي از مردم ولايتمدار شهرستان اردل ضمن گلايه از بلاتکليفي سد بهشت آباد بعد از گذشت ۲۰ سال اظهار داشتند: پيگيري مسئولان فعلي شهرستان اردل در خصوص اجراي اين مصوبه بر زمين مانده دولت يکي از مطالباتي است که با تحقق آن نه تنها از آمار مهاجران مردم به خارج از اردل کاسته مي شود بلکه با بهبود معيشت مردمي زمينه توسعه پايدار مناطق روستايي در شهرستان هم فراهم مي شود و اميدواريم با احداث سد بهشت آباد خنده را بر لبان جوانان اردل دو چندان شود.

بهنام ولي زاده رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اينکه احداث سد بهشت آباد يکي از مطالبات ۲۰ ساله مردم شهرستان اردل است و مردم همچنان در انتظار تحقق وعده هاي دولت در اين خصوص مي باشند افزود: احداث سد بهشت آباد چند سالي است که باعث سردرگمي مردم شهرستان شده چراکه هر کار عمراني که بخواهيم با مشکل مواجه کرده است به عنوان مثال در شهر کاج مردم ۵۰۰ ليتر بر ثانيه از آب را دارند ولي با آمدن اسم احداث سد از برداشت آب، که حق طبيعي مردم است جلوگيري مي کنند و خواسته ما از مسئولين اين است که يک جواب روشني به مردم بدهند تا مردم هم تکليف خودشان را بدانند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۴۲

27 Dec 2019