۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۲۴۹۱

عشایر حراست از حریم ارزشی ولایت و تمامیت ارضی ایران را تکلیف الهی و وظیفه ملی خود می دانند

عشایر حراست از حریم ارزشی ولایت و تمامیت ارضی ایران سرافراز تکلیف الهی وظیفه ملی خود دانسته و تا آخرین قطره خون بر این عهد پایدار خواهیم بود.
عشایر حراست از حریم ارزشی ولایت و تمامیت ارضی ایران را تکلیف الهی و وظیفه ملی خود می دانند
به گزارش جهانبین نیوز بیانیه مجمع عالی بسیج عشایری استان چهارمحال بختیاری به مناسبت ۲۹ اردیبهشت روز بسیج عشایری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درود و سلام الهي بر انبياء الهي به ويژه پيامبر بزرگ اسلام پايان بخش رسولان و اهل بيت آن حضرت، سلام خاصه الهي بر قطب عالم امکان حضرت وليعصر ارواحناله الفدا، درود و رحمت الهي بر علماي بزرگ اسلام به ويژه رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، درود و سلام الهي بر رهبر عظيم‌ الشان انقلاب حضرت امام خامنه‌اي ( مدظله العالي)، سلام خدا بر شهيدان راه حق به ويژه شهيدان الا مقام عشایراستان چهارمحال بختیاری، تاریخ این سرزمین به ما یادآور شده است که بهترین مدافعین در همه دوران ها عشایر شجاع و مومن ما بوده اند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: ملت قدر شناس ایران و حافظه تاریخی انقلاب اسلامی، حماسه های این مرزداران غیور خود را از یاد نخواهد برد.

عشایر با کلمه مقاومت، تحمل و طاقت از قرنها پیش آشنا و مأنوس بوده‌اند علاوه بر رشادت وسلحشوری دردفاع از اسلام وکشور ،در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله فراورده‌های دامی، کشاورزی، زنبورداری، صنایع دستی و... نقشی بسیار مهمی دارند و در عین حال مردمانی کم‌توقع، پرکار و سختکوش هستند که با کمترین بار مالی برای دولت به امر تولید مبادرت می ورزند انتظاردارندمسئولان نیز به وظایف ذاتی خود با تمام توان عمل کنند. همچنین ضمن نکوداشت سال دولت و ملت،همدلی و همزبانی و گرامیداشت ۲۹ اردیبهشت روز بسیج عشایری اردیبشهت که یادآور حضور و بیعت عشایر غیور ایران با رهبر و مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ است ، بنابر این مجمع عالی بسیج عشایری استان چهارمحال وبختیاری این فرصت را مغتنم شمرده و اعلام میداریم.

۱-تمامی عشایرسلحشور استان چهارمحال بختیاری با اتکال بر پروردگار(متعال ) همچنان بر بیعت خویش با امام خمینی (ره) پایبند و میثاق مجدد خود را با مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) مورد تاکید قرار می دهیم.

۲-عشایراستان که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب بهترین و بزرگترین پشتوانه ای ایران و انقلاب اسلامی هستند با تاسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همانند شهیدان والا و حماسه آفرین، حراست از حریم ارزشی ولایت و تمامیت ارضی ایران سرافراز تکلیف الهی وظیفه ملی خود دانسته و تا آخرین قطره خون بر این عهد پایدار خواهیم بود.

۳-ما عشایر مومن و ولایت مدار با بينش و بصيرت و چشماني بيدار تحولات مردم منطقه خاورمیانه را رصد کرده و ضمن اعلام همبستگي با آنان، مراتب بیزاری و انزجار خود را از دخالت استکبار جهاني و نوکران خود فروخته آنان بویژه آل سعود سفاک در سرکوب مردم مظلوم و بي‌دفاع منطقه به خصوص مردم مستضعف یمن وشيعيان بحرين را محکوم نموده و به شهداي اين بيداري اسلامي اداي احترام مي‌نماييم.

۴- ضمن اعلام حمايت از تلاش و جديت دولت خدمتگزار در راستاي تحقق جهاد اقتصادي و سند چشم انداز نظام جمهوري اسلامي ايران انتظار دارند تا با رفع موانع قانوني زمينه حضور فعال و موثر بسيج در عرصه‌ صنعت در بخش خصوصي و دولتي فراهم گردد.

۵- بیست و نهم اردیبشهت که یادآور حضور و بیعت عشایر غیور ایران با رهبر و مقتدای خویش حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و تاکید ایشان بر این جمله تاریخی و مهم که عشایر خزائن این انقلاب می باشد را گرامی داشته و با تقدیر از حسن تدبیر نامگذاری این روز به عنوان روز بسیج عشایری، فرصتی مطلوب برای بیان مواضع و احقاق و حقوق این قشر سلحشور و ایثارگر می دانیم.

۶-در شرایطی که استکبار گرگ صفت جهانی، تعهدات خود به ایران را پی در پی زیر پا نهاده و پیامد حضور او در خاورمیانه، جز کشتار و تفرقه افکنی میان مسلمین نبوده، بر مسئولان است که در عوض اعتماد به حامیان تروریسم جهانی، بر قوای نیروهای جوان و ظرفیت های داخلی و ملی بویژه عشایر قهرمان تکیه کرده و موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی را در منطقه فراهم سازند.
و صلی الله علی محمد و آله
مجمع عالی بسیج عشایری استان چهارمحال بختیاری



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۳:۱۸

29 Dec 2019