۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۹۲۵۱
ممنوعيت اعتماد و واگذاري مسئوليت به سران فتنه:

فتنه گران، صلاحيت تصدي مسئوليت ندارند

دلسوزان بايد اين نکات را به رئيس جمهور و مسئولين ذيربط گوشزد کنند که تکليف و مواضع خود را شفاف اعلام کنند"قسم حضرت عباس و دم خروس نباشد"، هر کسي که کمترين سابقه اي در فتنه داشته و در آن موثر بوده است هيچ صلاحيتي براي تصدي مسئوليت ها ندارد.
فتنه گران، صلاحيت تصدي مسئوليت ندارند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار محسن شير محمدي دریادداشتی نوشت:
ماهيت نظام و انقلاب ما بيش از آن که اقتصادي باشد، فرهنگي و دفاع از ارزشهاي ديني بوده و دفاع هشت ساله از اين جهت مقدس ناميده شد که در برابر زور ايستاده ايم و از اسلام، انقلاب وناموس خود دفاع کرديم. متاسفانه اکثر ما فکر کرديم جنگ در سال ۶۷ به پايان رسيد ولي جالب اينجاست که جنگ ما نه تنها تمام نشد، بلکه سخت تر شد و تنها ابزار و روش آن تغيير يافت. وقتي مقام معظم رهبري در سال ۶۹ از تهاجم و شبيخون فرهنگي مسئولين ومردم را بيدار کردند، خيلي از مسئولين نه تنها نپذيرفتند بلکه اعلام کردند جنگ تمام شده و بايد به فکر اقتصاد وسازندگي مادي کشور باشيم و تا حد زيادي از هدف خود در اوايل انقلاب که همان فرهنگ سازي و تمدن سازي اسلامي است فاصله گرفتيم، آنجايي که رهبر معظم انقلاب دغدغه خودشان را فرهنگ دانستند و فرمودنداز جايي که آسيب پذير مي شويم فرهنگ است.

حال انتظار مردم و دلسوزان اين نظام و انقلاب اين است که در مرحله نخست مسئولين اجرايي و ارشد نظام با تجربه و شناخت کاملي که از حوادث ۳۵ ساله اين نظام دارند هم در تصميم گيري ها و هم در انتخاب مسئولين به خصوص مسئولين فرهنگي و آموزشي دقت نظر بيشتري داشته باشند.

وقتي اسناد و مدارک مستند و محکمي وجود دارد که حوادث سال ۸۸ از پيش طراحي شده وصرفا براي براندازي نظام اسلامي است وافراد و شخصيت هايي که در اين جريان نقش داشته اند اولا حاضر نيستند بپذيرند که حرکت و کارشان چه آگاهانه و چه ناآگاهانه در راستاي تضعيف نظام وانقلاب و جايگاه ولايت فقيه بوده و همچنين حاضر نيستند حوادث سال ۸۸ را فتنه بدانند و آن را صرفا يک اعتراض به شخص و نتيجه انتخابات مي دانند. چرا حاميان و فعالان فتنه ۸۸ پس از گذشت پنج سال بدون انزجار از کرده خود خيلي آرام ونرم به صورت هدفمند صاحب کرسي ومسئوليت وآن هم مسئوليت هاي خطير و ريشه داري مي شوند، جايي که ما در طي دو مرحله سالهاي ۷۸ و۸۸ از همان نقطه ها آسيب پذيرتر بوديم.

دلسوزان بايد اين نکات را به رئيس جمهور و مسئولين ذيربط گوشزد کنند که تکليف و مواضع خود را شفاف اعلام کنند"قسم حضرت عباس و دم خروس نباشد"، هر کسي که کمترين سابقه اي در فتنه داشته و در آن موثر بوده است هيچ صلاحيتي براي تصدي مسئوليت ها ندارد .

به فرموده حضرت رسول(ص) مومن بيش از يک بار از يک سوراخ گزيده نمي شود و بايد هرگونه فتنه و نقشه و موردي که بوي انحراف و آشوب مي دهد را در نطفه خفه کنند و مردم را از همان ابتدا با اصل قضيه آشنا و آگاه کنند که خداي ناکرده دوباره يگ گروه زيادي ازمردم ناآگاهانه تصميم عجولانه واز روي احساسات نگيرند.

کاري که مجلس شوراي اسلامي انجام داد و در انتخابات وزير علوم و ارشاد صيانت به خرج داد قابل تقدير است و مي خواهيم که همچنان بر روي عملکرد مسئولين حساس و دقيق باشد واز حرفها و تهديدات هراسي به خود راه ندهند.

انتهاي پيام/1010ج/۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۳۵

5 Jan 2020