۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۱۶۲۸۱

کسي که در صف حسينيان قرار ندارد بداند که در صف يزيديان است

در دنيا دو صف بيشتر وجود ندارد؛ در يک صف يزيديان زمان مانند آمريکا و مزدوراني چون صدام قرا گرفته و در صف ديگر که صف امام حسين(ع) است مردم مسلمان ايران به رهبري حسين زمان (امام خميني) قرار گرفته اند و هر کس در صف امام نباشد حتما در صف يزيديان زمان يعني آمريکا قرار دارد.
کسي که در صف حسينيان قرار ندارد بداند که در صف يزيديان است
كاروان شهيدان همچنان با پرچم برافراشته خود در پيشاپيش ما در حركت است و ما با ديدگان حسرت بار، مبهوت از اين همه شور و اشتياق بر اقر آنان روانيم، در اين انتظار و التهاب كه نوبت ما كي فراخواهد رسيد؟

آنانكه در مقدم اين كاروان حركت را آغاز كرده اند بر همه ديگران داراي حقي بزرگ و تغافل ناپذيرند چرا كه گشودن راهي دشوار از پيمودن آن با فضيلت تر است. شهيدان عزيز ما گشايندگان آن راهي هستند كه همه ي ما بايد پيمودن آنرا برخود هموار كنيم. حق عظيم آن عزيزان فقط يك حق مادي نيست اگر چه اين حق نيز هست. حق بزرگ آنان بر ما آنست كه فرهنگ شهادت و ارزش مجاهدت در راه خدا براي همه تبيين شود و آن آرمانها و اصولي كه عزيزان ما به خاطر آن خود را فدا كردند در زندگي ما به تحقق نزديك شود.(پيام سيدعلي خامنه اي رئيس جمهوري وقت کشور به گردهمائي سراسري بنياد شهيد در سال61)

به گزارش پايگاه خبري تحليلي مشکات برين، شهيد محمدرضا احمدي بني يکي از شهيدان استان چهارمحال بختياري است که در جبهه رقابيه شوش بر اثر اصابت گلوله در 6 فروردين سال 61 در عمليات فتح المبين به درجه رفع شهادت نائل آمده است، که در ادامه بخشي از زندگينامه و وصيت نامه اين شهيد گرانقدر را مي خوانيد.
شهيد محمد رضا احمدي بني در شهر بن در دامان خانواده اي مذهبي در سال 1340 به دنيا آمد. دوران تحصيل ابتدايي و راهنمايي خودرا در شهر بن با موفقيت به پايان رسانيد و براي ادامه تحصيل خود چون در بن دبيرستان نبود، يک سال در فرخشهر و سه سال در شهرکرد ادامه تحصيل داد، تا ديپلم خود را گرفت. و از آنجايي که معتقد بود هر فردي در جامعه بايد مسئوليتي را بر عهده بگيرد تا براي جامعه مفيد باشد از اين رو تصميم گرفت تا شغل معلمي را بر عهده بگيرد و بتواند دين خود را نسبت به جامعه ادا کند در سال 1360 در آزمون گزينش شرکت نمود و قبول شد و در مرکز تربيت معلم شهيد رجايي شهرکرد مشغول تحصيل شد قبل از شروع کلاس هاي درسي در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شرکت نمود که مدت دو ماه در جبهه کارون از مرز و بوم ميهن حراست مي کرد و پس از آن در سنگر کلاس درس شرکت نمود و پس از گذشت دوماه از تحصيل بنا به فرمان امام مبني بر  در راس قرار دادن جنگ و اعلام جهاد کفايي مجددا راهي جبهه هاي حق عليه باطل شد و در عمليات فتح المبين شرکت کرد و در تاريخ 6 فروردين سال 1361 در جبهه رقابيه در شوش در اثر اصابت گلوله به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
و اما در مورد خصوصيات اخلاقي شهيد: بسيار مهربان و صبور بود و هرگز نمي خواست کسي را از خود برنجاند و از رفتاري که غير خدائي بود شديدا دوري مي کرد با اينکه سن و سال زيادي نداشت ولي رشد فکري قابل توجه اي در او مشاهده مي شد با مردم و افراد خانواده بر خوردي دلسوزانه داشت و سعي مي کرد در مشکلات خانواده سهيم باشد و کمک کند. در جريان انقلاب دوشادوش مردم حزب الله در راهپيمايي ها و ديگر جلسات شرکت مي کرد و در شعارنويسي و پخش اعلاميه هاي امام(ره) و نوارهاي سخنراني اش نقش بسيار فعالي داشت.
وصيت نامه شهيد:
شکر خدا مي کنم که قدري مهلتم داد تا اسلام واقعي را بشناسم و در خاموشي جهل از دنيا نروم. خوشحالم که جانم را نثار اسلام و مکتب محمد(ص) و علي(ع) مي کنم افتخار مي کنم ايدئولوژيم اسلام و مکتب اسلام است که به من فهماند چگونه بينديشم و چگونه راه خود را انتخاب کنم و چگونه زندگي کنم.
آري در دنيا دو صف بيشتر وجود ندارد؛ يکي حسينيان و ديگري يزيديان. بدانيد هر کس حتما در يکي از اين صف ها قرار خواهد گرفت. کسي که در صف حسينيان قرار ندارد حتما بداند که در صف يزيديان است. اي پدر و مادري که از رفتن فرزند خود به جبهه جلوگيري مي کنيد بدانيد اگر آگاهانه اينکار را مي کنيد از يزيد پشتيباني مي نماييد و فرداي قيامت بايد جواب فرزند خود را بدهيد زيرا که نه تنها خود امام حسين(ع) را ياري نکرده ايد بلکه از ياري کردن فرزند خود نيز دريغ کرده ايد و اين زمان ما درست زمان امام حسين(ع) است. در يک صف يزيديان زمان مانند آمريکا و مزدوراني چون صدام قرا گرفته و در صف ديگر که صف امام حسين(ع) است مردم مسلمان ايران به رهبري حسين زمان (امام خميني) قرار گرفته و هر کس در صف امام نباشد حتما در صف يزيديان زمان يعني آمريکا است.
(سخني ديگر با پدر و مادرم):
درود خدا بر شما باد که فرزند خود را با کمال ميل همچون ابراهيم به مسلخ گاه فرستاديد چون عقيده تان اين بوده و هست که خدا اين نعمت را به وديعه در پيش شما نهاده و شما بايد تحويلش بدهيد از اين نظر از شما تشکر مي کنم و اميدوارم که خدا اين قرباني را از شما قبول کند.
پدر جان وصيت من به شما اين است دو سال نماز قضاي شکسته و يکسال نماز قضاي تمام با دوماه روزه برايم بگيريد که اين بر گردن من است.
با اميد ديدار در قيامت. فرزند حقيرتان محمد رضا احمدي.
ضمنا از تمام برادران و خواهرانم طلب حلاليت دارم.
دست خط شهيد





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نادري
سلام
عكس وصيت نامه اول اشتباه شده
ان ما احمدي شيخ شبانب هست
اشتباه از بنياد شهيد بوده است

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۳:۳۰

28 Dec 2019