۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۹۲۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

وجود روحانی در مناطق محروم استان ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:باید با هماهنگی مسئولین مختلف استانی و کشوری نبود روحانی در مناطق محروم را برطرف کنیم.
وجود روحانی در مناطق محروم استان ضروری است
 به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری شب گذشته (۲۱ اردیبهشت) در نخستین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری ۱۷۲ خانه عالم دارد که ۵۴ باب آن ها خالی هستند.

وی بابیان اینکه اداره روحانیون مستقر در روستاها نباید به صورت هیئت امنایی باشد افزود: فقط ۴۰ درصد حق التبلیغ مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی است که مابقی حق التبلیغ مبلغ را باید مردم هر روستا تامین کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه ابراز کرد: در استان چهارمحال و بختیاری به دلیل درآمد کم مردم در مناطق محروم همه حق التبلیغ مبلغ به عهده سازمان تبلیغات اسلامی استان است.

حجت الاسلام مرتضوی بابیان اینکه وجود روحانی در مناطق محروم استان ضروری است تصریح کرد: باید با هماهنگی  مسئولین مختلف استانی و کشوری نبود روحانی در مناطق محروم را برطرف کنیم.

وی بابیان اینکه در استان ۱۷۲ خانه عام وجود دارد ابراز کرد: این تعداد فقط ۸۴ خانه عالم قابل استفاده است که ۸۴ خانه عالم دیگر به دلیل تکمیل نشدن امکان استفاده وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از تعداد ۱۷۲ خانه عالمی که در استان وجود دارد ۵۹ خانه عالم با مشارکت مردم و ۱۱۳ باب خانه عالم دیگر به صورت مستقیم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در مناطق مختلف ساخته شده است.

وی یادآور شد: از تعداد ۱۷۲ خانه عالم در استان ۶۴ خانه عالم در شهرها و ۱۰۸ باب دیگر در روستاهای استان قرار دارد.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۲۲

17 Jan 2020