۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اين شهر مهمترين اقدامات دولت يازدهم را تبيين و از برخي سياست هاي دولت انتقاد کرد.
دولت بايد کليد حل مشکلات اقتصادي را در داخل کشور بيابد/امکانات به طور عادلانه در شهرستان کيار توزيع نمي شود
 گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
حجت الاسلام بازيار در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شلمزار که با هفته دولت مقارن شد پس از اداي احترام به مقام شامخ شهيدان رجايي و باهنر فرارسيدن اين مناسبت را به همه خدمتگزاران اسلام و انقلاب که در قالب دولت جمهوري اسلامي ايران در حال خدمت به مردم هستند را تبريک گفت.

امام جمعه شلمزار در خطبه اول نماز جمعه اين هفته شلمزار به رذيله اخلاقي عيب‌جويي اشاره کرد و گفت: بي‌شک همه ما انسان ها داراي عيوب، کاستي ها، مشکلات و ....فراوانيم اما اين مشکلات باعث نمي شود که کسي بخواهد از عيوب افراد سوء استفاده کند يا آبروي افراد را ببرد.

وي به صفت ستار العيوب بودن باري تعالي اشاره کرد و گفت: خداوند بزرگ از لحظه لحظه عمر افراد با خبر است و خوبي و بدي آنها را مي داند اما هيچ گاه آبروي انسان ها را نمي برد و هميشه عيب پوش بندگان خود است و بايد باري تعالي الگوي بندگان قرار گيرد.

حجت الاسلام بازيار در خطبه دوم بار ديگر به فرارسيدن هفته دولت اشاره کرد و گفت: بايد رفتار و منش شهيدان رجايي و باهنر به عنوان معيار عمل همه مديران و مسئولان قرار گيرد و راه آن شهيدان تا ابد ادامه يابد.

وي در ادامه گفت: يازده دولت از ابتداي انقلاب تا کنون سکان مديريت کشور را بدست داشته اند و البته سياست هاس اقتصادي، اجتماعي و سياسي هر کدام تا اندازه اي متفاوت از ديگر دولت ها بوده است. در اين راستا دولت يازدهم نيز سياست هاي خاص خود را به منصه اجرا گداشته است و در صدر اقدامات اين دولت اقدامات بين المللي و روابط خارجي دولت تدبير و اميد است که بيشتر به چشم مي آيد.

حجت الاسلام بازيار افزود: دولت يازدهم محل همع مشکلات اقتصادي، سياسي و....کشور را منوط به ايجاد ارتباط با خارج کرد و البته اين سياست نادرست بود و دولت بايد کليد حل مشکلات را در داخل کشور جستجو کند.

امام جمعه شلمزار در ادامه با انتقاد به عملکرد برخي دستگاه هاي اجرايي شهرستان گفت: امکانات به صوت عادلانه در شهرستان کيار توزيع نمي شود.

وي به دليل حضور مدير کل جهاد کشاورزي استان چهارمحال و بختياري در جمع نمازگزاران مثال هاي خود را به سمت اين حوزه سمت و سو داد و گفت: يکي از مصداق هاي عيني و عملي و بارز عدم برخورداري شهر شلمزار از امکانات آبياري نوين است در حالي که شهر ها و روستا هاي اطراف از شلمزار در اين زمينه برخوردار ترند.

حجت الاسلام بازيار در خاتمه به ديدار ائمه جماعت مساجد تهران با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: اگرچه توجه به مسجد به عنوان مکان تجمع، مکان عبادت و خانه امن الهي بسيار حائز اهميت است اما توجه به امام جماعت هم مهم است.

وي گفت: نبايد عده اي جرات کنند امام جماعت مسجد را در مظان اتهام قرار دهند به وي توهين کنند و امام جماعت را به حاشيه ببرند و در اين زمينه لازم است متدينان و مومنان از هر تلاشي کوتاهي نکنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۶:۱۵

30 Dec 2019