۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۳۴۲۸۱
فرماندار کيار در مراسم بزرگداشت روز کارگر:

حضور حداکثري مردم در انتخابات و انتخاب اصلح هدف دولت است

فرماندار کيار در مراسم بزرگداشت روز کارگر و در جمع کارگران کارخانه ها و شهرداري هاي شهرستان کيار گزارش عملکرد اقتصادي دولت ا ابتداي فعاليت دولت تدبير و اميد را ارائه کرد.
حضور حداکثري مردم در انتخابات و انتخاب اصلح هدف دولت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار، قدمعلي مرداني فرماندار کيار در جمع کارگران شهرستان کيارگفت: از همه کساني که در زمينه برگزاري و برنامه ريزي انتخابات شوراها و رياست جمهوري همکاري و همراهي کردند تشکر مي کنم و اميدواريم اين همکاري و هماهنگي زمينه ي مشارکت بالاي مردم در انتخابات را فراهم سازد تا بار ديگر برگي زرين در کارنامه انقلاب اسلامي ايران ثبت شود.

وي در ادامه با اشاره به عملکرد دولت يازدهم گفت: دولت تدبير و اميد در آغاز کار خود با مسائل و مشکلات بسياري رو برو بود به طوري که حل مشکلات بين المللي موجود در پيش روي کشور، تلاش براي ايجاد تعامل با دنيا از چالش هاي پيش روي دولت بود و يکي از دستآورد هاي مهم اين دولت رفع سايه جنگ را از سر کشور بود.

وي با اشاره به عملکرد اقتصادي دولت فعلي گفت: دولت يازدهم توانست مديريت دقيق اقتصادي را در کشور حاکم کند و رفع مشکلات موجود در بازار ارز، کنترل تورم، افزايش رشد اقتصادي از جمله اقداماتي بود که دولت توانست انجام دهد و به نتيجه برساند.

فرماندار کيار در خصوص اعتبارات جذب شده در طول فعاليت دولت تدبير و اميد در شهرستان کيار نيز گفت: در طول دولت تدبير و اميد تنها در شهرستان کيار بيش از ۲۰۰ميليارد تومان در بخش هاي مختلف هزينه شده است و با اين اعتبار موفق شده ايم ۹۳پروژه در شهرستان کيار افتتاح و بهره برداري نمائيم.

وي در خصوص آسفالت بخش وسيعي از کوچه ها و خيابان هاي شهر ها و روستاهاي کيار نيز گفت: با وجود مشکلات عديده اين دولت اما با تامين قير رايگان فقط در شهرستان کيار ۵۳۰۰۰متر مربع آسفالت در شهرها و روستاها انجام شده است.

مرداني در خصوص طرفداري دولت از آزادي بيان رسانه ها نيز گفت: دولت تدبير و اميد طرفدار آزادي بيان مطبوعات چه در فضاي حقيقي و چه در فضاي مجازي است و اين مساله در واقعيت هم ثابت شده است.

فرماندار کيار در پايان افزود: اين دولت در تلاش است مشارکت حداکثري در انتخابات را رقم بزند و به برکت حضور حداکثري مردم انتخاب اصلح چه در شوراهاي اسلامي شهر و روستا و چه در انتخابات رياست جمهوري صورت پذيرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۲۲

28 Jan 2020