۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۱۶۸۲۱
حجت‎الاسلام مصباحی مقدم در شهرکرد:

غرب با تغییر در فرهنگ به دنبال شکستن ملت ایران است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: غرب از راه تغییر در فرهنگ می‏ خواهد ما را بشکند و برای تحقق این هدف شوم خود از ابزار رسانه بهره می گیرد.
غرب با تغییر در فرهنگ به دنبال شکستن ملت ایران است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در طرح تقویت مبانی دینی با محوریت سبک زندگی دینی در شهرکرد اظهار کرد: موضوع سبک زندگی دینی یکی از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی است و باید از ابعاد مختلف آن را مورد بررسی و توجه قرار داد.

وی افزود: ما در این مجال به ابعاد سبک زندگی دینی و چشم‌پوشی از سبک زندگی غربی و اتکا به زندگی ایرانی اسلامی می‎پردازیم.

مصباحی مقدم تصریح کرد: در سبک زندگی دینی تکیه اصلی بر هسته خانواده است چراکه کانون و مظهر عاطفه و احساسات و محبت در جامعه به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه به آموزه‌های دینی در حفظ و صیانت از خانواده در جامعه تاکید کرد و گفت: باید کاری کرد تا احترام پدر و مادر از سوی فرزندان به نحو درست و شایسته‌ای رعایت شود و فرزندان نسبت به خانواده تعلق خاطر داشته باشند.

مصباحی مقدم با اشاره به جنگ نرم دشمن و اقدامات آن برای تضعیف خانواده اظهار کرد: دشمن از راه تغییر در فرهنگ می‏ خواهد ما را بشکند و برای تحقق این هدف شوم خود از ابزار رسانه بهره می گیرد.

وی، ترویج و نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی را از مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: ارتقای امید به زندگی در افراد، تامین سلامت و تعذیه افراد جامعه و احترام و تکریم سالمندان از مصادیق بارز سبک زندگی دینی است.

مصباحب مقدم خاطرنشان کرد: دشمن از هیچ طریقی نتوانسته به این ملت و نظام آسیب وارد کند اما به این یقین رسیده که می‎تواند از طریق فرهنگ به اهداف شوم خود برسد و در این رابط سرمایه‌های هنگفتی را هزینه کرده و ما وظیفه داریم تا با ترویج و تعمیق سبک زندگی دینی مانع تحقق این نیات شوم شویم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۱:۴۳

1 Jan 2020