۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۰۸۵۱
جانشین فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری :

هر آنچه که نیاز انقلاب باشد، مآموریت بسیج است/بسیج خود را وقف انقلاب کرده

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح گشت‌های بسیج در محل‌های مختلف یکی از عملکردهای تآثیرگزار بسیج در حوزه امنیت است.
هر آنچه که نیاز انقلاب باشد، مآموریت بسیج است/بسیج خود را وقف انقلاب کرده
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در همایش تدوین دست‌آوردهای یک ساله گشت‌های رضویون(گشت‌های بسیجی محله محور)، با اشاره به ایفای نقش‌های محوری و اساسی بسیج در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارکردهای بسیج طی چهل سال گذشته، مقابله با ناآرامی‌های پس از تاسیس انقلاب بوده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان، حضور مقتدرانه بسیج را در جبهه‌های حق علیه باطل یکی از شاخص‌ترین عملکرد بسیج در حوزه دفاعی و امنیتی دانست و بیان کرد: بسیج با ساماندهی بیش از ۳۰۰ گردان در هشت سال دفاع مقدس در کنار غیورمردان سپاه و ارتش حضور خود را به منصه ظهور گذاشت و این برگ زرینی در کارنامه پرافتخار بسیج است.

وی در ادامه با اشاره به ۸۵ هزار شهید بسیجی، ببان کرد: امینت و افتدار امروز کشور مدیون شهدایی است که جان خود را فدای ملت و دفاع از دین کردند.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: امروزه بسیج یک پدیده شگفت‌آوری است که با عملکرد خود کام دشمنان انقلاب را تلخ کرده و موجب آشفتگی آن‌ها شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم و مسئولان همواره مدیون خون شهدا انقلاب هستند چرا که به طور میانگین برای هر میز کرسی مسئولیت ۷۳ شهید تقدیم این نظام شده است.

سرهنگ مرادی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس بیش ۲۹ هزار رزمنده از استان چهارمحال و بختیاری به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند که حدود ۱۹ هزار از آن‌ها، بسیجیان بوده‌اند و به صورت مردمی و خودجوش با تمام وجود ادای دین کردند و امروزه همین امر رسالت و مآموریت مارا خطیرتر کرده است.

جانشین فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: هر آنچه که نیاز انقلاب باشد، مآموریت بسیج است و هرجایی که نیاز باشد بسیجیان حضور خود را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه در یک میدان نبرد برای مقابله با جنگ نرم هستیم، تصریح کرد: جنگ نرم به مراتب دشوارتر از جنگ سخت است و نقشه‌های دشمن پیچیده است و لازم است که خود را به صلاح بصیرت مجهز کنیم لذا بسیج، راهکارهای مقابله با جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاریبا اشاره به ایفای نقش بسیح در حوزه‌های مختلف، گفت: امروزه بسیج خود را وقف نظام کرده و در حوزه‌های مختلفی به خصوص سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی و عمرانی سازماندهی شده است.

وی طرح گشت‌های بسیج در محل‌های مختلف را یکی از عملکردهای تآثیرگزار بسیج در حوزه امنیت دانست و بیان کرد: این امر با تدبیر و درایت فرماندهی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) استان در پنجم آذر سال گذشته در ۹ شهرستان و ۳۹ حوزه مقاومت بسیج در سراسر استان آغاز شد.

سرهنگ مرادی از سازماندهی چهارهزار و ۳۸۲ نفر از بسیجیان در این طرح‌ها طی یک سال خبر داد و گفت: از سال گذشته تا کنون از ۳۰۲ پایگاه مقاومت بسیج، در قالب یک هزار ۲۴۶ تیم شناسایی این مامورت امنیتی را انجام‌ داده‌اند و موجب ارتقا ضریب امنیت در محل‌های مختلف شده است.

انتهای پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۳:۴۳

27 Dec 2019