۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۹۶۱۱
بمناسبت ۲۶آذرماه روز حمل ونقل ورانندگان

فعالان حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال وبختیاری تجلیل شدند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری از تجلیل رانندگان حمل و نقل جاده ای در فرخشهر خبر داد.
فعالان حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال وبختیاری  تجلیل شدند
به گزارش جهانبین نیوز، با حضور ميران دستگاههاي اجرائي استان و شهر فرخشهر، رانندگان و صنوف حمل ونقل بار و مسافر از رانندگان وفعالان حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال درتالار مهر فرخشهر تجلیل شد.

فریبرزكرمي در اين آیین ضمن تشبيه نقش حمل و نقل به شريان حياتي براي جامعه و اهميت حياتي آن بطور مستقيم و غير مستقيم در زندگي مردم و اقتصاد كشور، با اشاره فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) در سال ۶۲ مبني برجهاد تخليه بنادر گفت: دراين تاريخ همه رانندگان وفعالان عرصه حمل ونقل جاده اي باحمايت از جبهه هاي جنگ در جبهه اي ديگر با اعزام به بنادر جنوب كشور وتخليه بموقع كشتيهاي حامل ارزاق و مايحتاج مردم يكي از دغدغه هاي بزرگ امام راحل ومسئولين نظام را برطرف كردند و كشور را از بحران احتمالي نجات دادند .

کرمی با اشاره به دليل نامگذار اين روز بنام حمل ونقل ورانندگان گفت: بمنظور ارج نهادن به تلاشهاي اين قشر زحمت كش جامعه و براي آگاه سازي هر چه بيشتر جامعه با نقش و جايگاه بخش حمل و نقل جاده اي ، ۲۶ آذرماه در تقويم كشورمان بنام "روز حمل ونقل ورانندگان "ناميده شد.

فريبرز كرمي با بيان اينكه ۲۰هزار راننده در استان مشغول به فعاليت مي باشند به جايگاه شهر فرخشهر و سهم ۱۰درصدي آن از حمل نقل جاده اي استان اشاره كرد وگفت :شهر فرخشهر با داشتن حداقل ۳هزار راننده از جايگاه ويژه اي درحمل ونقل كالا و مسافر استان برخوردار است .

در این آیین از رانندگان ، شرکت ها و کارکنان نمونه بخش مختلف حمل و نقل جاده اي كالا و مسافر استان چهارمحال و بختیاری با اهدا لوح تقدير و هديه تجلیل شد.

انتهای پیام/1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۲۳

29 Dec 2019