۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۱۶۷۱
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

تغيير مهره هاي آمريکا تاثيري در نظام جمهوري اسلامي نمي گذارد

خطيب موقت نماز جمعه بروجن با بيان اين که هر که مي خواهد رئيس جمهور آمريکا شود يقينا در اصل دشمن دين و اسلام است، تصريح کرد: تغيير مهره هاي آمريکا تاثيري در نظام جمهوري اسلامي و نظام ولايي نمي گذارد.
تغيير مهره هاي آمريکا تاثيري در نظام جمهوري اسلامي نمي گذارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجن با اشاره به انتخابات اخير رياست جمهوري آمريکا، گفت: کلينتون مي گويد ترامپ ديوانه است و ترامپ هم او را دروغ گو خطاب مي کند ما هم مي گوييم هر دو درست مي گويند.

حسيني با بيان اين که هر که مي خواهد رئيس جمهور آمريکا شود يقينا در اصل دشمن دين و اسلام است، تصريح کرد: تغيير مهره ها تاثيري در نظام جمهوري اسلامي و نظام ولايي نمي گذارد.

وي با بيان اين که اگر همسر انسان مومنه سالم شود جامعه را به عفت و پاکدامني دعوت مي کند، گفت: حفظ کيان شوهر از آثار عفت زنان در جامعه است.

حسيني با تاکيد بر حفظ عفت و پاکدامني، ادامه داد: پاکدامني يکي از مهمترين راه هاي پيشگيري از معضلات اجتماعي و حفظ و نگهداري از کيان خانواده است.

خطيب موقت جمعه بروجن گفت: حفظ حرمت‌ها و نگه‌داشتن مرز بين عفت و پاکي و بي اخلاقي، يکي از مهمترين راهها و روشهاي از بين بردن معضلاتي است که در اثر رفتارهاي ناهنجار به وجود مي‌آيند.

حسيني خانواده را مهمترين رکن جامعه دانست و افزود: خانواده به عنوان اساسي‌ترين رکن جامعه، نقش بسزايي در پرورش کودکان به عنوان آينده سازان اين جامعه دارند بنابراين مردان و زنان به عنوان والدين اين کودکان بايد با پاکي و پاکدامني با همديگر زندگي کنند.

وي با بيان اين نکته که اصول زندگي را بايد از رفتار پيامبر مکرم اسلام (ص) آموخت، تصريح کرد: والدين براي زندگي خود بايد الگوبرداري کنند و هيچ کس به اندازه پيامبر اسلام نمي‌تواند به يک الگوي رفتاري تبديل شود.

حسيني با بيان اينکه دشمن با حربه هايي گوناگون از جمله جنگ نرم به دنبال ايجاد انحراف در بين جوانان است، گفت: به عنوان کشوري مستقل و پيشرو در دين و علم بايد مراقب اين توطئه ها باشيم.

وي با تاکيد بر اين که به عنوان پيروان اسلام بايد مراقب رفتار و اعمال و کردارمان باشيم تا مطابق با ملاک‌هاي اسلام باشد، افزود: تبليغ و دعوت به اسلام با رفتار نيکوي ما حاصل مي‌شود.

حسيني با بيان اهميت مراقبت از اعمال و کردار توسط خود انسان، افزود: در روز قيامت، همه اعضا و جوارح براعمال ما شهادت مي دهند و لذا بايد مراقب اعمال و رفتار خود باشيم.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۰:۵۱

28 Dec 2019