۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۷۶۱۱
امام جمعه لردگان/

روزهايي سخت در انتظار مردم با لايحه بودجه 97/ بودجه اقتصادمقاومتي در اين لايحه کمر نگ شده است

امام جمعه لردگان گفت: سخنان سخيف ترامپ باعث شد که بين جهان اسلام يک وحدت و انسجامي به وجود آيد و با اين سخن ها ملت ها حول محور فلسطين يک وحدت پيدا کردند عليه آمريکا و عليه رژيم صهيونيسم .
روزهايي سخت در انتظار مردم با لايحه بودجه 97/ بودجه اقتصادمقاومتي در اين لايحه کمر نگ شده است
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت تقوا الهي گفت: پيامبراسلام(ص) فرمودند: تقواي کامل آن است، آنچه را نميداني ياد بگيري و به آنچه ميداني عمل کني.

وي اشاره داشت: مشکل جامعه ما ندانستن نيست، عيب جامعه ما عمل نکردن به دانستن هاست، مي دانيم که خمس ندادن اشکال در مال است، مي دانيم رشوه گرفتن حرام است، مي دانيم با انتخاب اسم بد روي فرزندانمان در عاقبت بخيري فرزندان تأثير دارد اما بازهم  عمل نمي کنيم.

وي گفت: تقوا را پيشه کنيد چرا که مايه زينت اهل بيت (ع) است .
 
حجت الاسلام تاج زاد در خطبه دوم با اشاره به سخنان خبيث رييس جمهور آمريکا در خصوص به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم منقوص صهيونيسم گفت: اين سخنان سخيف ترامپ باعث شد که بين جهان اسلام يک وحدت و انسجامي به وجود آيد و با اين سخن ها ملت ها حول محور فلسطين يک وحدت پيدا کردند عليه آمريکا و عليه رژيم صهيونيسم .

وي گفت: اين تصميم ترامپ يک اقدام انفعالي ناشي از عجز و ناتواني  رييس جمهور آمريکا بود.
 
تاج زاد با اشاره به پيام سردار حاج قاسم سليماني گفت: ايشان فرمودند: که جمهوري اسلامي آماده است همه جور پشتيباني کند و هرکجا رد پايي از مظلوم باشد جمهوري اسلامي وارد مي شود و در مقابل  ظلم مي ايستد .

 
امام جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به بودجه سال 97 اشاره داشت و گفت: رکود و بيکاري با اين بودجه رفع نمي شود که نياز است مجلس چاره اي بانديشد .

 
وي اشاره داشت: دولت در افزايش هزينه هاي جاري رکوردار است و حاضر است مردم متحول سختي شوند ولي دولت هيچ فشار به خود دولت نيايد.

 
خطيب جمعه لردگان گفت: چرا حقوق هاي نجومي هيچ تغييري در آن نشد؟ براي پاداش ميليوني به اعضاي هيئت مديرها هست، بودجه براي سمينارهاي ميليارد توماني که هيچ ارزش و خروجي ندارد وجود دارد اما براي عمراني و آباداني و اقتصاد مقاومتي بودجه اي ناچيز ديده مي شود .
 
وي گفت: بودجه اقتصاد مقاومتي در اين لايحه به فراموشي گرفته شد مگر اقتصاد مقاومتي چه اشکال دارد؟ اقتصاد مقاومتي استفاده از حداکثري توانمندي ها، توجه به کشاورزي، خودکفايي و توجه واقعي به اقتصاد دانش بنيان اين حرف اقتصاد مقاومتي است که در لايحه بودجه 97 ديده نشد .
 
وي درخصوص قطع 20 الي 30 ميليون نفر يارانه ها گفت: يک سري ثروتمند يارانه مي گيرند و يک سري فقير محروم يارانه هستند  و دولت قصد دارد در سال آينده يارانه را به افرادي دهد که تحت پوشش نهاد هاي حمايتي هستند در حالي که خيلي از نيازمندان و خيلي از يارانه بگيران تحت هيچ گونه نهاد حمايتي نيستند.
 
وي با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: کار به جايي رسيد که وزارت خانه بهداشت 126 قلم از جمله حذف بيمه داروهاي پر مصرف مثلاً سرما خوردگي  را از بيمه خارج کرد.
 
تاج زادگفت: دولت عوارض خروج از کشور را زياد کرده از 75 هزار تومان به 220 هزار تومان رساند و اين عوارض لطمه به سفرهاي زيارتي و معنوي مي زند و قابل پذيرش نيست .
 
امام جمعه لردگان در پايان به سفر استاندار محترم استان به شهرستان لردگان گفت: از استاندار محترم استدعا داريم به مناطق محروم و شهرستان لردگان که با جمعيتي بالغ بر بالاي 200 هزار نفر و 48 درصد جمعيت روستايي در اين شهرستان وجود دارد  توجه ويژه اي به اين شهرستان داشته باشد .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۲۷

24 Jan 2020