۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۶۶۲۱
رئيس اداره هواشناسي بروجن:

وزش باد و گرد و خاک در بروجن تا پايان هفته ادمه دارد/آغاز بارندگي هاي موثر از نيمه دوم آبان ماه

رئيس اداره هواشناسي بروجن ضمن بيان اين که وزش باد و گرد و خاک تا پايان هفته با غلظت کمتري ادامه دارد، گفت: پيش بيني بلند مدت حاکي از آن است که بارش هاي پاييزه با تاخير و از حدود نيمه دوم آبان ماه بارندگي موثر خواهيم داشت.
وزش باد و گرد و خاک در بروجن تا پايان هفته ادمه دارد/آغاز بارندگي هاي موثر از نيمه دوم آبان ماه
به گزارش جهانبین نیوز، نبي‌الله بادست در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: پيش بيني ها حاکي از آن است که تا پايان هفته عبور امواج ضعيف از فراز استان موجب افزايش ابر به ويژه بعد از ظهرها، وزش باد نسبتا شديد و خيزش گرد و خاک به صورت محلي در برخي از مناطق خواهد شد که نسبت به چند روز گذشته از شدت کمتري برخوردار است.

وي با اشاره به تاخير در شروع بارش هاي پاييزي، افزود: سطح مزارع و بيابان ها خشک تر و احتمال خيزش گرد و خاک و کاهش ديد و کيفيت هوا همچنان تا پايان هفته وجود دارد.

بادست گفت: در اين خصوص اقدامات ايمني و مراقبت هاي لازم در بخش هاي مختلف زيربنايي و کشاورزي پيش بيني شود و کشاورزان نسبت به برداشت و انتقال محصولات جمع آوري شده در سطح مزارع اقدام کنند.

آغاز بارندگي هاي موثر از نيمه دوم آبان ماه

رئيس اداره هواشناسي بروجن ادامه داد: توصيه مي شود به دليل کاهش کيفيت هوا بيماران قلبي و ريوي و سالمندان از تردد در فضاي باز و معابر آلودگي هوا خودداري کنند.

وي با اشاره به اين که طي چند روز گذشته حداکثر سرعت باد در سطح شهرستان بروجن حدود ۸۰ کيلومتر در ساعت بوده است، گفت: تا پايان هفته وزش باد ادامه خواهد داشت ولي مقداري از سرعت آن کاسته مي شود.

بادست افزود: پيش بيني بلند مدت براي استان چهارمحال وبختياري و شهرستان بروجن حاکي از آن است که بارش هاي پاييزه با تاخير و از حدود نيمه دوم آبان ماه بارندگي موثر خواهيم داشت.

وزش باد و گرد و خاک در بروجن تا پايان هفته ادمه دارد

رئيس اداره هواشناسي بروجن ادامه داد: پيش بيني ها حاکي از آن است که امسال در فصل پاييز ميزان بارش ها نرمال و کمتر از نرمال خواهد بود.

وي ضمن بيان اين که امروز نسبت به وضعيت نرمال ديد افقي دو کيلومتر کاهش يافته است، گفت: طي روزهاي گذشته ديد افقي تا پنج کيلومتر هم کاهش يافت.

رئيس اداره هواشناسي بروجن افزود: وزش باد و گرد و خاک تا پايان هفته با غلظت کمتري ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۴:۱۸

15 Feb 2020