۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۷۱۴۳
امام جمعه موقت لردگان تاکيد کرد:

لزوم همبستگي مردم براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

امام جمعه موقت لردگان، با تاکيد بر لزوم کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، گفت: توجه به فقرا و محرومين مورد تاکيد پيامبر اکرم(ص) وائمه معصومين است.
لزوم همبستگي مردم براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام و المسلمين ابراهيم صادقي، امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر لردگان، ضمن تسليت ايام سوگواري رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: با کمال تاسف حادثه اي رخ داد و کشور و ملت را عزادار کرد اما آنهايي که رفتند با غفران ذنوب رفتند. اينها اجر و مزدي ويژه دارند و انشاالله خدا به بازماندگان صبري عنايت فرمايد.

وي در ادامه گفت : حادثه زلزله در کرمانشاه باعث گرديد افرادي بي خانمان و افرادي هم از بين برود، همدردي شما مردم ولايت مدار لردگان در جمع آوري کمک ها و امکانات مورد نياز آنها باعث دلگرمي آنها مي شود .

صادقي، از ارتش، سپاه، نيرو انتظامي، هلال احمر، کميته امداد، دولتمردان و همه ي کساني که به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کردند و مي کنند تقدير و تشکر نمود .

حجت الاسلام و المسلمين ابراهيم صادقي، به روز 25 آبان ماه روز وقف اشاره نمود و گفت: تا مي توانيد وقف را در زندگي خودتان جاري و ساري کنيد و در دادن وقف هم با علما حتما مشورت کنيد تا درست از آن استفاده شود و کساني که تمکن دارند وقف کنند ، اين وقف برايشان باقيات و صالحات است.

حجت الاسلام صادقي درپايان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) قاچاقي بزرگ کشف و ضبط کردند که جاي تقدير دارد چون اولاً اين قاچاق هم بيکاري را افزايش مي دهد و هم به توليد داخل ضربه مي زند.

انتهاي پيام/ 630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۵۶

28 Jan 2020