۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۰۳۸۳
در چهارمحال وبختیاری؛

۷۴۵ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۷۴۵ عنوان برنامه با40 محور کلی و اساسی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
۷۴۵ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس  برگزار می شود
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با جهانبین نیوز،  شعار محوری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سال ۹۷ "ما توانستیم" عنوان کرد و افزود: پیروزی های حاصله در هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف مرهون عقلانیت، تدبیر و مدیریت همراه با روحیه انقلابی و جهادی در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی شاهد خیانت های جریان غربگرا و سازشکار، گروهک منافقین، سلطنت طلب ها و ملی گرایان بودیم، خاطر نشان کرد: باید در تریبون های مختلف برای آگاهی نسل جوان روشن سازی کرده تا شبهات و ابهامات پیرامون دفاع مقدس رفع شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت بیان واقعیات جنگ و حماسه های دفاع مقدس، تصریح کرد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای حل مشکلات امروز کشور در حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می تواند نقش آفرین باشد.

سردار اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: امسال برای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، تعداد ۷۴۵عنوان برنامه در۴۰محور کلی و اساسی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی توسط رده های سپاه و بسیج شهرستان های ۹گانه ی چهارمحال و بختیاری اجرا و همزمان با این هفته اجتماع بزرگ ۲۰هزار نفری بسیجیان استان نیز در شهرکرد برگزار می شود.

وی، رژه پیاده و محمول نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه در مرکز استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان ها، شرکت منسجم بسیجیان و سپاهیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، نمایش رزمی (بازسازی عملیات)، برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی و هنری، برگزاری محافل شعر و خاطره، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: دیدار و تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه، سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، نمایش فیلم و تئاتر، ویژه برنامه زن ودفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و ورزشی، افتتاح پایگاه بسیج و سایر پروژه های عمرانی، نشست های بصیرتی صالحین، غبارروبی مزار شهداء والامقام، برگزاری یادواره های شهداء، با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این هفته اجرا می گردد.

سردار اکبری، خاطرنشان کرد: پیاده روی عمومی وخانوادگی، برگزاری مراسم ویژه شهدای فرمانده (۷مهرماه)، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و برنامه یادیاران و همایش پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، اعزام اردو های جهادی به مناطق محروم، زنگ دفاع مقدس و مقاومت در سطح واحدهای دانش آموزی، همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه های توانمند سازی اقتصادی، اجرای برنامه مسجد مطالبه گر و مسئول پاسخگو و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان می باشد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۰۵

27 Dec 2019