۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۳۳۷۳
خطيب نماز جمعه بروجن:

تحريم ها عليه ملت ايران کارساز نبوده است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: ملت بزرگ ايران بنا به رهنمودهاي مقام معظم رهبري ضمن اعلام حمايت از تيم مذاکرۀ کنندۀ هسته اي، همچنان با صلابت ايستاده و اعلام مي دارد نه تنها تحريم براي ما کارساز نبوده، بلکه از آن به عنوان يک فرصت استفاده کرده و مي کنيم.
تحريم ها عليه ملت ايران کارساز نبوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي اظهار داشت: کشور ايران عليرغم وجود تمامي تحريم ها، تهديدها و ترورها، نه تنها عقب نشيني نکرده، بلکه دستاوردهاي ارزشمندي را در عرصه هاي مختلف به دست آورده که اين خود نشان از روح مقاومت و تکيه به توان داخلي ملت بزرگ ايران دارد.

حجت الاسلام حسين نژاديان با تأکيد بر اينکه هم اکنون مذاکرات هسته اي کشورمان با کشورهاي ۵+۱ به نقطۀ حساس خود رسيده، افزود: ملت بزرگ ايران بنابه رهنمودهاي مقام معظم رهبري ضمن اعلام حمايت از تيم مذاکرۀ کنندۀ هسته اي، همچنان با صلابت ايستاده و اعلام مي دارد نه تنها تحريم براي ما کارساز نبوده، بلکه از آن به عنوان يک فرصت استفاده کرده و مي کنيم.

حسين نژاديان حمايت همه جانبه از تيم مذاکره کنندۀ هسته اي، اصرار بر انعقاد يک توافق خوب و عزتمندانه، تأکيد به منظور لغو کليۀ تحريم هاي مالي و اقتصادي، مقابله با زياده خواهي هاي آمريکا در مذاکرات، عدم اجازۀ ورود به حريم امنيتي کشور و تأکيد به منظور عمل به وظايف قانوني خود توسط آژانس بين المللي انرژي هسته اي و... از مهم ترين نکات حساسي عنوان کرد که بايد ملت ايران و کليۀ مسئولين بر روي آنها اتفاق نظر داشته باشند.

خطيب نماز جمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به در پيش بودن شب هاي قدر، راه حضرت علي (ع) را راه مقاومت و مبارزۀ با نفاق عنوان کرد که اين راه با سازش و راحت طلبي در تضاد مي باشد.

حجت الاسلام حسين نژاديان بيان کرد: آفت دنياي اسلام در اين روزها، سازش و راحت طلبي مي باشد که اين مصاديق با راه علي (ع) در تضاد است.

وي خاطر نشان کرد: آنچه در برخي کشورهاي به ظاهر مسلمان و خودفروخته مي بينيم سازش هاي سياسي و راحت طلبي هايي است که متأسفانه منجر به نسل کشي، جنايت، ترور و خونريزي در منطقه شده است.

برخورد با روزه خواران و هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان توسط نيروي انتظامي و بسيج و استقرار مکان هاي مناسب جهت استفادۀ مسافرين در مکان هاي تفريحي و گردشگري در اين ماه تذکري بود که امام جمعۀ شهر بروجن در پايان خطبه ها عنوان کرد.



انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۵:۰۸

15 Jan 2020