۰
plusresetminus
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس بیانیه‌ایی صادر کرده است.
بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش جهانبین نیوز؛ سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز قدس بیانیه‌ایی صادر کرده است که متن ان به شرح زیر است:

"وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ"

انتخابﺁﺧﺮﯾﻦ ﺟﻤﻌﻪ ﻣﺎﻩ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺭﻣﻀﺎﻥ بعنوان ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻗﺪﺱ، آیتی الهی و ﺣﺮﮐﺘﯽ ﭘﺮﺑﺮﮐﺖ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺭﺍﯾﺖ معمار کبیر ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻣﺎﻡﺧﻤﯿﻨﯽ‏ (ره) آغاز شده ﻭ ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ ﺣﺮﮐتی ﻋﻈﯿﻢ ﻭ ﻭﺣﺪﺕ ﺁﻓﺮﯾﻦ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﺳﻼﻡ ﮔﺸﺖ.

روز جهانی قدس روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و فریاد انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مسئله آزادی فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف؛ "آرمان" مسلمانان جهان است.

روز قدس؛ روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

دوراندیشی و ابتکار هوشمندانه آن امام حکیم در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین، تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای در امان نگه داشتن این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

امروز سرزمین‌های اشغالی به یک محیط شکننده امنیتی تبدیل‌شده است و امنیت سازی برای اشغالگران و غاصبان سرزمین قدس نه‌تنها در دایره اراده و مدیریت رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن نیست بلکه در مصاف با معادله‌ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی در آن قدرت‌نمایی و نقش‌آفرینی می‌کنند.

جوهره اصلی حقوق بشر، پاسداری از عدالت و کرامت انسانی است، از همین رو، وظیفه همه انسان های آزادی خواه، سازمان ها و نهادهای بین المللی همواره حفظ حقوق بشر و کرامت انسانی بوده است. با این وجود، امروزه سرزمین فلسطین به نماد نقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده است.

روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است، روز قدس، روز ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامیان، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است. روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار و مقاوم ایستاده اند.

اکنون ملل مسلمان جهان در حالی خود را برای بزرگداشت این روز آماده می‌کنند که به‌رغم دستاوردهای ارزشمند در عرصه مقاومت فلسطین و رشد و نفوذ اسلام در جهان، مشکلات و مسائل ایجاد شده در برابر کشورهای اسلامی، بیش از هر زمان دیگری ضرورت پاسداشت این روز و اهتمام مسلمانان برای بسیج جهانی در مقابل دشمنان اصلی اسلام را ایجاب می‌کند.

حضور میلیونی مردم در روز جهانی قدس امسال در روز جمعه ۲ تیر‌ماه معنایی متفاوت با گذشته دارد. روزی که می‌تواند نگاه‌ها را از جبهه‌های فرعی به جبهه اصلی مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی سوق دهد.

ما مهندسین بسیجی عضو سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روزجهانی قدس و همبستگی با مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و سوریه؛ اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز بزرگ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

به امید آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۴۰

30 Dec 2019