۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۹۷۸۳
يک استاد دانشگاه:

حضور مردم در ۹ دي چشم فتنه را کور کرد

دکتر جلالي: مردم در سال ۸۸ با نشان دادن بصیرت، خود را از فتنه گران جدا کردند و ثابت کردند پاي نظام و باورهاي خود ايستاده اند و دنباله روي ولي فقيه هستند و حاضر نيستند براي دشمن هزينه شوند
حضور مردم در ۹ دي چشم فتنه را کور کرد
به گزارش جهان بین نیوز، به نقل از اساتيد برتر دکتر جلالي گفت: پيروزي انقلاب ما مبتني بر مشارکت مردم بود نه گروه هاي خاص مبارزاتي، به همين خاطر حيات آن توسط مردم تضمين شده است پس انقلاب ما حوادث و وقايع متعددي مانند حرکت گروه هاي تجزيه طلب جنگ تحميلي و... به وقوع پيوست که با مشارکت مردم خنثي شد.

وي افزود: فتنه ۸۸ هم در حقيقت يک فرصتي بود که دشمن بار ديگر بر عليه کشورمان لشکرکشي کند و با تمام امکانات به ميدان بيايد که متاسفانه توسط برخي افراد جاهل داخل کشور تشديد شد و فتنه شکل گرفت و باعث شد آسيب جاني و مالي به مملکت ما برسد ولي مردم بار ديگر در مقابل اين تبليغ و فتنه اي که دشمن به راه انداخته بود به وظيفه خود عمل کردند و در ۹ دي با حضور يکپارچه خود حماسه اي ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي آفريدند که به تعبير رهبر معظم انقلاب ايمان و حضور يکپارچه دو خصوصيت شاخص مردم است که خط بطلان بر فکر باطل و تمام طراحي هاي غلط دشمن کشيد.

اين استاد دانشگاه تصريح کرد: متاسفانه نقش اصلي فتنه را بايد به عوامل داخل داد زيرا آنها بودند که توهم تقلب را در کشور ايجاد کردند تا دشمن با استفاده از مطبوعات و رسانه هاي متعدد خود بر عليه انقلاب ما فتنه انگيزي کند که در حقيقت اين بهانه را يکسري افراد بي بصيرت دست دشمن دادند.

اين کارشناس مسائل سياسي خاطرنشان کرد: جريان اصلاحات باعث شد تا يکسري از افرادي که به نظام جمهوري اسلامي اعتقادي نداشتند در درون اين جريان رشد کنند و به خاطر اينکه مقطعي از قدرت دور بودند و قصد بازگشت به قدرت را داشتند شروع به جوسازي و فضا سازي کردند.

جلالي گفت: اين جريان سياسي اقدامات خشن و خلاف قانون را در درون خود تئوريزه کرده بود و در انتخابات ۸۸ به ميدان آمد که مي توان گفت در داخل آنها پايه اصلي فتنه بودند و دشمن هم از آنها استفاده کرد و اين خدشه را به نظام وارد کردند.

وي اضافه کرد: آنها به باورها و اعتقادات مردم حمله کردند ولي مردم خود را از فتنه گران جدا کردند و ثابت کردند پاي نظام و باورهاي خود ايستاده اند و دنباله روي ولي فقيه هستند و حاضر نيستند براي دشمن هزينه شوند و بار ديگر بصيرت خود را نشان دادند.

انتهای خبر/ 1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۱:۱۱

10 Jan 2020