۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۷۷۸۳
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان

فتنه گران داخلي بازيچه فتنه گران خارجي و سوار بر موج خيانت شدند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت: فتنه گران نظام اسلامي را تا لب پرتگاه کشاندند، البته اين افراد فتنه گر داخلي بازيچه فتنه گران خارجي شدند و اينها دانسته يا ندانسته سوار اين موج خيانت شدند و خسارات بزرگي را به نظام اسلامي متحمل کردند.
فتنه گران داخلي بازيچه فتنه گران خارجي و سوار بر موج خيانت شدند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمدرضا علوي به مناسبت فرا رسيدن حماسه نه دي و هفته بصيرت در مصاحبه اي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: حماسه نه دي سال 88 از آن لحظه هاي مهم و سرنوشت ساز، به ياد ماندني و نقطه عطفي در تاريخ کشور عزيز ايران اسلامي به شمار مي رود. 9دي روزي بود که مردم براي اعتراض به هتک حرمت عاشورا به صحنه آمدند و اين روز بزرگ براي هميشه در  تاريخ ماند و براي آنان که فکر نابودي عاشورا و اسلام را در افکار پليد خودشان طراحي مي کردند درس عبرت بزرگي شد.

وي افزود: اتفاقاتي که در فتنه ي 88 رخ داد حاصل نقشه ها و برنامه هاي تئورسين هاي جنگ رواني غرب براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است. دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بعد از فتنه سال 78 و کوي دانشگاه با به وجود آوردن فتنه سال 88 در جهت براندازي اين نظام بر آمده از خون شهدا بودند ولي ملت بصير ايران اسلامي با تبعيت از آموزه هاي انقلاب اسلامي و رهبري معظم انقلاب نسخه تمام  فتنه گران و فتنه انگيزان را پيچيدند.

حجت الاسلام علوي اظهار داشت: عده اي تا ديروز به نام دين هر اقدام ناپسندي را انجام مي دادند اما در اين فرايند هفت ماهه نيت آنها هويدا شد و معلوم شد که آنها متدين به انقلاب، قانون و اطاعت از ولايت نيستند.

مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دي ايمان، اتحاد و بصيرت است

وي بيان کرد: مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دي سال 88، سه عنصر اساسي ايمان، اتحاد و بصيرت است که باعث شد با حضوري آگاهانه در کل کشور، بقاء نظام و انقلاب اسلامي و سرزندگي و هوشمندي مردم و رهبري انقلاب اسلامي را باري ديگر با عزت و اقتدار به رخ جهانيان بکشد.

وي تصريح کرد: فتنه گران نظام اسلامي را تا لب پرتگاه کشاندند، البته اين افراد فتنه گر داخلي بازيچه فتنه گران خارجي شدند و اينها دانسته يا ندانسته سوار اين موج خيانت شدند و خسارات بزرگي را به نظام اسلامي متحمل کردند.

وي در پايان گفت: تمام کساني که دل در گرو اسلام، قرآن، نظام اسلامي، انقلاب و آرمان هاي امام و رهبري و شهدا دارند، يک بار ديگر ثابت کردند که همچنان به اين نظام الهي و آرمان هاي امام، رهبري و شهدا پايبند هستند.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۴۳

1 Jan 2020