۰
plusresetminus
از مسئولين شهرستان و استاني درخواست داريم انتقال آب بن-بروجن را با هدف برطرف کردن کمبود آب شهرستان بن و بعد انتقال آن به بروجن را در دستور کار قراردهند و سريع تر نسبت به عملياتي و اتمام اين پروژه اقدام نمايند.
مسئولين انتقال آب بن-بروجن را با هدف برطرف کردن کمبود آب شهرستان بن عملياتي و نسبت به اتمام اين پروژه اقدام نمايند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ؛ خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام مختاري امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: سعادت انسان در رعايت تقواي الهي است و قرآن کريم سفارش مي کند که اي اهل ايمان با تقوا باشيد چرا که اعمال شما به واسطه ي تقوا پذيرفته و محاسبه مي شود.
وي در ادامه خطبه هاي نماز جمعه افزود، خداوند متعال به عهدي انسان تکاليفي را قرار داده است و انسان را به عنوان يک موجود مسئوليت پذير معرفي مي کندو در روز قيامت از انسان سوال خواهد شد که کدام مسير را براي زندگي انتخاب کردي و چرا اين مسير را انتخاب کردي،بايد پاسخ گوي رفتار و اعمال خودمان در محضر خداوند باشيم.

مختاري افزود : مسئوليت ديگر که بر گردن انسان هاست کمک به هم نوعان ديگراست،در جامعه ي اسلامي ما نمي توانيم بگوييم به من ربطي ندارد چرا که در روز قيامت از تمامي اين ها سوال مي شود،ما نمي توانيم بگوييم مسلمان هستيم، اما مسلمان هاي کشورهاي ديگر قتل عام بشوند و ما سکوت کنيم،هر انساني بايد به اندازه توانايي خود در رابطه با مسائل و مشکلات هم نوعان خود کمک و همدردي لازم را داشته باشد.

وي ضمن تبريک ميلاد پر خير و برکت حضرت معصومه (س) و برادر گرانقدرشان امام رضا(ع) و دهه ي کرامت روز دختر را هم به همه ي دختران عفيف و پاکدامن جامعه ي اسلامي تبريک گفت .

مختاري ضمن گراميداشت هفته ي حج بيان کرد با سستي ونابخردي مسئولين و وهابيان عربستاني حادثه ي منا درسال گذشته روي داد وامسال نيز راه حج برروي مومنين بسته شد ،اميدواريم که اين دشمنان اسلام و وهابيت خبيث به زودي نابود شوند.

وي با اشاره به سخنراني مقام معظم رهبري در هفته گذشته افزود:آمريکا که منظور همان سياست وسياست گذاران آمريکايي است با حرف و منطق و عقل و مذاکره آرام نمي نشيند و وقتي ما پاي ميز مذاکرهستيم،دشمن مابا خباثت،پاي ميز مذاکره هم با خباثت وبعد ازآن هم با خباثت جلو آمده و هيچ منطقي را به غير از منطق خودشان قبول ندارند.و هر روز يک بازي جديد را بر عليه نظام اسلامي به کارمي برند و هر روز يک کار شکني جديد انجام مي دهند.

وي با اشاره به مسئله مهم آب افزود :تمامي ما دربرابر نعمت هاي الهي به خصوص آب مسئول هستيم و بايد بحران آب را جدي بگيريم و وظيفه ي ما در حال حاضر اسراف نکردن آب است ،و انسان در برابر موجودات و نعمت هاي طبيعي مسئوليت دارد و در روز قيامت بايد پاسخ گو باشد.
مختاري در ادامه خطبه ها نماز جمعه افزود : از مسئولين شهرستان و استاني درخواست داريم انتقال آب بن-بروجن را با هدف برطرف کردن کمبود آب شهرستان بن و بعد انتقال آن به بروجن را در دستور کار قراردهند و سريع تر نسبت به عملياتي و اتمام اين پروژه اقدام نمايند.

مختاري ضمن تبريک روز خبرنگار گفت: خبرنگاري شغل نيست و يک منسب است و اين منسب بسيار مهم است تمتماي اطلاعات جهان توسط خبرنگاران در جهان منتشر ميشود .امانت داريو تقوايي خبرنگاري در ذاتخبرنگار بايد باشد.

انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۴۷

29 Jan 2020