۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۳۵۵۳
طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت:

انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری

دکتر اسماعیل پیرعلی خیرآبادی به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر اسماعیل پیرعلی خیرآبادی را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:
"جناب آقای دکتر اسماعیل پیرعلی خیرآبادی
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری منصوب می شوید. انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف رییس پارک را بر پایه قوانین، سیاست ها و در چارچوب برنامه ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید."

لازم به ذکر است دکتر اسماعیل پیرعلی دارای دکترای تخصصی بهداشت آبزیان از دانشگاه تهران، عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد می باشد. از مهمترین سوابق اجرایی وی میتوان به رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان، رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان و مدیرکل شیلات و آبزیان استان اشاره نمود. پیش از دکتر رحیم ابراهیمی ریاست پارک علم و فناوری استان را بر عهده داشت.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۱۰

30 Dec 2019