۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۱۴۷۳
مسول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری:

تشکل هاي دانشويي يک خواستگاه براي دانشجويان

مسول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری گفت: تشکل هاي دانشويي امروز بعنوان يک خواستگاه براي دانشجويان مي توانند با هنجارگرايي و بصيرت افزايي، دانشجويان که قشر تاثيرگزار و تاثير پذير جامعه هستند را سمت و سو ببخشند.
تشکل هاي دانشويي يک خواستگاه براي دانشجويان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، منوچهر ذوالفقاري مسول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری گفت: تنها با بصيرت و روشنگري در دانشگاه ها مي توان اهداف والاي نظام را در سطح جامعه گستراند و دانشگاه ها به عنوان يکي از مراجع تربيت جامعه بايستي تلاش خود را در راستاي افزايش بصيرت و روشنگري دانشجويان در تمامي ابعاد به کار بندند.

وی افزود: تشکل هاي دانشويي امروز بعنوان يک خواستگاه براي دانشجويان مي توانند با هنجارگرايي و بصيرت افزايي، دانشجويان که قشر تاثيرگزار و تاثير پذير جامعه هستند را سمت و سو ببخشند.

وي آفت تشکل هاي دانشجويي را حزبي گرايي و سياسي شدن محض عنوان کرد و افزود: در حال حاضر غرب با تمام امکانات براي بدست گرفتن اوضاع سياسي آن هم از طريق دانشگاه ها کمر بسته و از هر موقعيت براي بدست گرفتن اوضاع کشورمان براي خود استفاده مي کند.

مسئول بسيج دانشجويي استان بيان داشت: يکي از راه هاي ارتباط موثر دانشجويان و مسولين جامعه کرسي هاي آزاد انديشي مدنظر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است که چندي است رنگ و بوي بهتري بخود گرفته و وظيفه بسيج دانشجويي در دانشگاه ها عمق بخشي موضوعات و استفاده از همه ظرفيت هاي دانشگاهي براي برپايي اين کرسي هاست.

وي در زمينه تبليغات دانشگاهي و خواست دانشجويان از مسئولين گفت: نشريه هاي دانشجويي زبان دانشجويان است و بايستي اين نشريات به سمتي حرکت کنند که دل نوشته و خواست دانشجويان به عنوان مطالبه جمعي از معبر اين نشريات گذر کند و به دست مسئولين جامعه برسد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۱۵

28 Jan 2020