۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۲۸۴۱۳

ويژه برنامه هاي هفته بزرگداشت کارگر در چهارمحال و بختياري

همزمان با سراسر کشور، ويژه برنامه هاي مختلفي به مناسبت هفته بزرگداشت کارگر در استان چهارمحال و بختياري اجرا مي شود.
ويژه برنامه هاي هفته بزرگداشت کارگر در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر؛ سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري، با تبريک و گراميداشت هفته کارگر، گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت کارگر و همزمان با سراسر کشور، ويژه برنامه هاي مختلفي در اين استان اجرا مي شود.

جزایری افزود: در اولين روز هفته کارگر، يکشنبه ۵ ارديبهشت با عنوان «کارگران، امام و انقلاب اسلامي»، مديران و کارکنان ادارات و سازمان هاي تابعه و جامعه کارگري در سراسر استان بمنظور تجديد پيمان و اداي احترام به مقام امام و شهدا، قبور مطهر شهدا را غباروبي و عطر افشاني کردند. همچنين زنگ كار و تلاش در اين روز، در مدارس استان نواخته شد.

وي گفت :ديگر برنامه هاي بزرگداشت هفته کار گر به شرح زير مي باشد.

دوشنبه ۶ ارديبهشت با عنوان «کار، سلامت و نشاط اجتماعي»، بازديد از کارخانجات، شرکت ها و واحدهاي کارگري و همچنين واحدهاي کارگري تحت پوشش تأمين اجتماعي و تجليل ااز کارگران اين واحدها با اهداي گل ، همچنين مسابقات ورزشي کارگران در رشته هاي مختلف در سراسر استان برگزار خواهد شد.

سه شنبه ۷ ارديبهشت با عنوان «اميد به آينده و تأمين اجتماعي» حضور مسئولين استاني و شهرستاني در واحدهاي توليدي، کانون بازنشستگان و بيمارستان تأمين اجتماعي، از خدمات آنان تجليل و مشکلات و مسائل مربوطه بررسي مي شود.

چهارشنبه ۸ ارديبهشت با عنوان «کارگران، اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي» هم همايش گراميداشت هفته کارگر و بسيج کارگري، با هدف تبيين اقتصاد مقاومتي و با حضور مسئولين کشوري و استاني برگزار و از ۳۰ کارگر نمونه استان تجليل مي شود.

جزايري اضافه کرد: در پنجمين روز هفته کارگر، پنج شنبه ۹ ارديبهشت با عنوان «زنان، کار و توسعه اجتماعي» نيز از واحدهاي توليدي که زنان در آنها مشغول به فعاليت هستند، بازديد و از تلاش زنان در عرصه کار و توليد تقدير مي شود. همچنين در اين روز، از خانواده کارگران هم قدرداني خواهد شد.

وي گفت: در روز ششم هفته کارگر، جمعه ۱۰ ارديبهشت با عنوان «کار، مهارت و معنويت» هم از کارگران واحدهاي توليدي و مهارت آموزان تجليل مي شود. همچنين مراسم ختم صلوات و قرآن کريم براي شهداي کارگري در مراکز توليدي، و شرکت مديرکل و مديران ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و جمعي از کارگران و تشکلات کارگري و کارفرمايي در نمازهاي عبادي سياسي جمعه، از ديگر برنامه هاي اين روز است.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري افزود: در روز شنبه ۱۱ ارديبهشت، برابر با روز جهاني کار و کارگر نيز در جشن هاي متنوع فرهنگي با حضور جامعه کارگري و تشکلات کارگري و کارفرمايي در واحدهاي کارگري استان برگزار و از کارگران ايثارگر و جانباز شاغل تجليل مي شود

انتهاي خبر/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۱۵

26 Dec 2019