۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۱۶۲۶۳
امام جمعه اردل:

رویکرد سازمان ملل حمایت از زورگوست/ روز قدس روز پاسخ دندان شکن به زورگویان است

روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفان را از چنگال مستکبران بیرون بیاوریم و روز قدس روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود کنند و هشدار بدهند به ابرقدرت‌ها و به این تفاله‌ها که از آنها، چه در فلسطین و چه در سایر جاها مانده است.
رویکرد سازمان ملل حمایت از زورگوست/ روز قدس روز پاسخ دندان شکن به زورگویان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه‌های نماز جمعه شهر اردل، با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به جنایات بی‌شرمانه رژیم صهیونیستی و سکوت معنادار اتحادیه مرده عرب و سازمان ملل در این خصوص اشاره کرد و افزود: کشتار رژیم صهیونیستی باید دولت‌ها و ملت‌های اسلامی را متوجه کند تا به خود بیایند و با یکدیگر علیه دشمنان اسلام متحد شوند.

سلمانپور با اشاره به سکوت معنادار سازمان ملل گفت: رویکرد سازمان ملل حمایت از بی‌گناه نیست بلکه حمایت از قدرت است و چون رژیم صهیونیستی متحد آمریکاست هر جنایتی انجام دهد آزاد است.

وی با اشاره به بمباران هر ۵ دقیقه‌ای غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هر ۵ دقیقه غزه را بمباران می‌کنند و کودکان، زنان بیگناه و غیرنظامیان شهید می‌شوند ولی مدعیان حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ حرکتی از طرف آنها مشاهده نشده است در حالی که در دفاع از حقوق حیوانات بیانیه می‌دهند و زمین و زمان را به بهانه دفاع از حقوق حیوانات به هم می‌دوزند ولی در خصوص جنایات رژیم صهیونستی در غزه و دفاع از حقوق مردم بی‌گناه غزه گویا دچار فراموشی شده‌اند.

امام جمعه اردل با اشاره به سکوت سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به پاسخ این جنایات در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز جمعه هفته‌ آینده اشاره و تصریح کرد: پاسخ دندان‌شکن رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس که هفته ‌آینده همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد داده می‌شود.

وی افزود: روز قدس یکی از بزرگ‌ترین هدیه‌های حضرت امام خمینی(ره) به مردم فلسطین است، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران در مورد روز قدس فرمودند، روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفان را از چنگال مستکبران بیرون بیاوریم و روز قدس روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود کنند و هشدار بدهند به ابرقدرت‌ها و به این تفاله‌ها که از آنها، چه در فلسطین و چه در سایر جاها مانده است.

حجت الاسلام سلمانپور تاکید کرد: ملت ایران در روز قدس با شعار بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مشت محکم دیگری دهان تمام ابرقدرت‌ها خواهند زد.

خطیب جمعه شهر اردل روز قدس را میراث بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) است.

حجت‌الاسلام سلمانپور تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) روز قدس روز اسلام است و تمامی مسلمانان در راهپیمائی این روز شرکت خواهند کرد و اهالی شهرها و روستاهای بخش مهربان نیز امسال با توجه به حساسیت موضوع منسجم‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول در ادامه خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره نموده و با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، از آن حضرت به عنوان مظلوم‌ترین مظلوم عالم یاد کرد و افزود: همانطور که فضائل حضرت علی (ع) به طور کامل قابل شناخت نیست، مظلومیت ایشان نیز قابل درک نیست و کسی به عمق واقعی مظلومیت آن حضرت پی نبرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۲:۲۹

16 Feb 2020