۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۹۲۲۳

جاي خالي خبرنگاران در مراسم بزرگداشت روز قلم

مراسم بزرگداشت روز قلم به ميزباني اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و با حضور استاندار و جمعي از شعرا و نويسندگان در حالي برگزار شد که خبري از خبرنگاران در اين مراسم نبود.
جاي خالي خبرنگاران در مراسم بزرگداشت روز قلم
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار:عصر يک شنبه در مجتمع رفاهي ثامن الائمه جمعي از هنرمندان شاعر، نويسندگان، داستان سرايان و ناشران استان که جمعيتي قريب به ۱۰۰نفر را تشکيل مي دادند به دعوت مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و با حضور استاندار چهارمحال و بختياري گرد هم جمع آمدند تا در نشستي صميمانه در خصوص مشکلات اين قشر از هنرمندان تبادل نظر و بحث و بررسي به عمل آيد.

جلسه از آغاز تا پايان به سخنراني و شعر خواني گذشت و گاه گاهي نيز مشکلات صنفي از پشت تريبون مطرح ميشد و کمتر نشانه اي از هم انديشي داشت تا اينکه در واپسين زمان اختصاص داده شده به حضار اختلاف نظر پيش آمده بين تعدادي از حضار باعث شد استاندار موضوع صحبتش را به همدلي و اتحاد هنرمندان اختصاص دهد.

در جمع حاضران اين مراسم چهره هاي سر شناس عرصه هاي مختلف همچون شعر و داستان و چاپ و نشر شهرستان هاي ۹گانه استان حضور داشتند اما خبري از خبرنگاران و پرچمداران عرصه ي خبر و مقاله و ... نبود.

شايد کمترين انتظار فعالان عرصه ي خبر چه در زمينه روزنامه نگاري و چه رسانه هاي برخط از مسئولان فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختياري حضور در مراسمي باشد که با حضور استاندار و تشريف فرمايي هنرمندان عرصه هاي مختلف نويسندگي و در آستانه روز قلم برگزار مي شودتا شايد از اين فرصت يتوانند گوشه اي از انبوه مشکلات و نارسايي هاي عرصه ي خبر و خبرنگاري را طرح و عنوان کنند.

عدم دعوت از خبرنگاران در اين نشست و هم انديشي اين شائبه را در اذهان ايجاد مي کند که شايد ميزبان اين مراسم خبرنگاران را در زمره اصحاب قلم و انديشه قلمداد ننموده است.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۲۸

29 Dec 2019