۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۴۸۲۳
عزیزی در جمع استانداران قدیم و جدید چهارمحال و بختیاری:

از ابتدای انقلاب تا امروز دولت ها عملکرد مطلوبی در چهارمحال و بختیاری نداشته اند

توجه به آمایش سرزمینی در این استان ملموس است
نماینده مردم اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس گفت: با توجه به نیاز به رعایت اصول آمایش سرزمینی، از ابتدای انقلاب تا امروز دولت ها عملکرد مطلوبی در چهارمحال و بختیاری نداشته اند.
از ابتدای انقلاب تا امروز دولت ها عملکرد مطلوبی در چهارمحال و بختیاری نداشته اند
به گزارش خبرنگارجهانبین نیوز، حمیدرضا عزیزی در نخستین نشست ادواری استانداران چهارمحال وبختیاری از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون که امروز پنجشنبه هشتم خرداد در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزارشد گفت:  نگاه ما به بحث مدیریت باید بر اساس اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) باشد ودر این راستا دولت و مجلس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکلات و چالش های زیادی دست و پنجه نرم می کند گفت: اغلب این مشکلات برآمده از درون استان است و مسئولان در این استان،نباید توپ را به میدان های دیگر انداخته و لزوم ارزیابی عملکرد خود در همه عرصه ها بایستی نمودار باشد.


این نماینده مجلس تصریح کرد: از ابتدای انقلاب و ورود دولت ها تا بدین روز، در چهارمحال و بختیاری، عملکرد ضعیف و غیرقابل قبولی وجود داشته است و  یک نگاه علمی و تخصصی به این استان پیدا نشده است که آمایش سرزمین می تواند  نقش حساسی در رفع چالش های استان ما داشته باشد.

همچنین در این نشست، مجید جلیل سرقلعه، نماینده مردم لردگان گفت: بایستی در درجه اول، نیازهای اساسی استان اولویت بندی شده که مهمترین نیاز، رسیدگی به آب استان است.

وی ادامه داد: متاسفانه وزیر نا لایق نیرو سهم به سزایی در ایجاد اختلافات آبی بین استانها داشته است.

جلیل افزود: بایستی برای خود اتکایی و رفع چالشهای استان، در عرصه علم بیشتر گام برداریم این در حالی است که نسخه شفا بخش حل مشکلات را مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ارائه داده اند وباید به اقتصاد مقاومتی پایبند باشیم که تنها راه نجات استان اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل است.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به اینکه اشتغال مهمترین مشکل استان است گفت:از دیگر مشکلات فراروی استان ما، آب و پروژه های عمرانی نیمه کاره، مشکلات اقوام و طوایف و همچنین جناح بندی  های سیاسی است که باید تلاش کرد برطرف شود.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۸:۰۸

11 Jan 2020