۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۱۸۳۳
رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان:

شوراهاي آموزش و پرورش تجلي مشارکت مردم و مسئولين در امر تعليم و تربيت است

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: انتظارات از آموزش و پرورش و معلمين در جهت آگاه سازي دانش آموزان، خانواده ها و جامعه بيش از ارگان هاي ديگر در جامعه است.
شوراهاي آموزش و پرورش تجلي مشارکت مردم و مسئولين در امر تعليم و تربيت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، محمد دهقاني رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان در جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان ضمن ارائه گزارشي از مصوبات جلسه قبل اظهار داشت: شوراهاي آموزش وپرورش بازوان توانمند اداره آموزش و پرورش مي باشند زيرا درسطح شهرستانها فرماندار و امام جمعه، شهردار و رئيس شوراي شهر و نمايندگان مديران وانجمن هاي اوليا ومربيان به عنوان اعضاي اصلي دراين جلسات هستند که شرکت مي کنند.

دهقاني افزود: همدلي و همراهي مسئولين ادارات و نهادها مي تواندزمينه تحقق اهداف بلند نظام تعليم و تربيت را فراهم نمايدکه به حمدالله در اين جلسات مسئولين شهرستان حضور فعالي دارند و در همين جا لازم مي دانم از اعضاي محترم شوراي آموزش وپرورش و همکاري خوب آنها تقدير و تشکر کنم.

وي با بيان اينکه ترويج فرهنگ نماز در مدارس موجب مي شود که معضلات اجتماعي در جامعه کاهش داشته باشد، بيان داشت: در مدارس شهرستان سامان طرح ترويج فرهنگ نماز در مدارس اين شهرستان در حال انجام است.

دهقاني با تاکيد بر اينکه آگاه سازي در جهت مشکلات اجتماعي در جامعه براي دانش آموزان و خانواده هاي دانش آموزان صورت گرفته تصريح کرد: در اين راستا هر هفته آموزش هاي خانواده ها در مدارس انجام مي شود.

محمد دهقاني با اشاره بر اينکه سند پيشگيري ازآسيب هاي اجتماعي از مدارس آغاز مي شود، عنوان کرد: بايد برنامه ريزي در جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي بايد از مدارس شروع شود و اين مورد بايد با همکاري ادارتي همچون بهزيستي، دادگستري و... صورت گيرد.

دهقاني افزود: انتظارات از آموزش و پرورش و معلمين در جهت آگاه سازي دانش آموزان، خانواده ها و جامعه بيش از ارگان هاي ديگر در جامعه است.

وي با بيان اينکه رسالت آموزش و پرورش با توجه بر اينکه دشمن با جنگ نرم با وجود ماهواره، موبايل و فضاي مجازي در جامعه به جان قشر جوان و نوجوان و... افتاده است، تصريح کرد: بايد در اين موارد اقدامات فرهنگي و برنامه هاي مدون در جامعه با همکاري دستگاه هاي فرهنگي و هنري داشته باشيم.

دهقاني با اشاره بر اينکه يکي از موارد مهمي که بايد توجه ويژه با آن شود هدايت تحصيلي دانش آموزان است که بايد خانواده آشنايي کامل با هدايت تحصيلي دانش آموزان داشته باشند، بيان داشت: در سال هاي گذشته دانش آموزان و خانواده ها مشکلات زيادي در اين راستا داشته اند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۱۳

25 Jan 2020