۰
plusresetminus
امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه نماز گزاران را به عمل به وصاياي حضرت امام خميني(ره) توصيه کرد.
مهمتر از مراسم ارتحال عمل به وصايايي گرانبهاي امام خميني است/ اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بايد جايگزين 2030شود
به گزارش جهانبین  نیوز به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزده گفت: يکي از مهمترين کارهايي که بايد براي زنده نگه داشتن نام و ياد امام خميني بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران انجام دهيم برگزاري سالگرد ارتحال ملکوتي ايشان است اما بايد به خاطر داشته باشيم مهمتر از برگزاري مراسم ارتحال عمل به وصيت نامه الهي سياسي امام خميني رضوان الله تعالي عليه است.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران براي اين انجام شد که کشور ايران که در مسير ليبرال شدن و سکولار شدن در حال حرکت بود وارد مسير اسلامي و ديني شود و اگر قرار بود بعد از ۴۰سال دوباره به دست برخي دوباره به همان مسير بازگردد از اول انقلاب اسلامي ايران صورت نمي گرفت.

حجت الاسلام سلطانزاده اجراي سند ۲۰۳۰يونسکو در ايران را قرار گرفتن در همان مسير سکولاريزه کردن کشور عنوان کرد و گفت: کساني که با بالا بردن پرچم ۲۰۳۰ داعيه دار فرهنگ اين نرز و بوم شده اند اگر راست مي گويند چرا سند تحول بنيادين آموزش و پرورش را اجرا نمي کنند؟

امام جمعه شلمزار در ادامه به مصادف شدن سالروز وفات حضرت خديجه کبري با رحلت امام خميني رضوان الله تعالي عليه اشاره کرد افزود: حضرت خديجه به عنوان يار و پشتيبان پيامبر در زمينه تبليغ دين اسلام و براي ريشه دار شدن اسلام همه ي مال و منال خود را فدا کرد و هنگام وفات خود از آنچه مال و اموال داشت ديگر پيزي برايش باقي نمانده بود اما همچنان استوار و راسخ و معتقد در راه دين و حفط اسلام عزيز باقي ماند.

حجت الاسلام سلطانزاده در بخشي از خطبه دوم سالروز قيام ميرزا کوچک خان جنگلي هم اشاره کرد و از وي به عنوان يکي از قهرمانان ملي که در مبارزه با کفر از هيچ چيز ابايي نداشت ياد کرد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در محفل قرآني ماه مبارک رمضان گفت: بايد عاقبت مستکبران و غربي ها را به دقت بررسي کنيم و ببينيم آيا واقعا آنچه آنان براي ما و مردم ما تجويز مي کنند براي خودشان شفا بخش بوده است؟ بايد ديد سند۲۰۳۰توانسته است کشور هاي آنان را که خود مدعي دفاع از حقوق بشر و ....هستند را از فنا و نابودي نجات دهد يا خير و اگر پاسخ مثبتي دريافت کرديم آنگاه با مشاوره بزرگان، با بررسي جوانب امر و با نياز سنجي آن هم با احتياط کامل از آنها تقليد کنيم.

امام جمعه شلمزار در بخش ديگري از سخنان خود با تاسف از ناتواني و زبوني کشورها عربي همسايه که دست نياز به آمريکا و هم پيمانانش دراز کزده اند گفت: اعراب فکر مي کنند با دادن پول مي توانند حسن نيت غربي ها را بدست آورند، مي توانند امنيت براي خود ايجاد کنند اما زهي خيال باطل؛ چرا که خود با دست خود کساني را بر سرنوشت شان مسلط مي کنند که براي نابودي اعراب لحطه شماري مي کنند.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان خطبه هاي نماز جمعه شلمزار از وضعيت کار و اشتغال در شهرستان کيار و واردات بي رويه اي که از برخي کشورها حتي در زمينه مواد غذايي همچون ماهي در حال انجام است انتقاد کردو گفت: ما سکوت مي کنيم، مردم سکوت مي کنند اما قانون شکنان، قانون گريزان و منفعت طلبان روز بروز جري تر و پرروتر مي شوند و متاسفانه عامل همه ي اين مشکلات خود ما هستيم که سکوت کرده ايم.

وي افزود: وقتي سيرنگ تعطيل شد سکوت کرديم، وقتي اشتغال در کشور تعطيل شد سکوت کرديم و حالا در برابر اين سکوت ها شاهد آن هستيم که حتي ماهي را هم مي خواهند از چين وارد کنند و اين جاي تاسف دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۲:۱۸

5 Jan 2020