۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۸۳۳

رسانه ها شاه کلید هر مسئله و مشکلی هستند

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه هادر همه زمینه ها می توانند بسیار موثر باشند و با توجه به اینکه ما در جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته ایم باید بیش از بیش رسانه ها داخلی را تقویت کنیم.
رسانه ها شاه کلید هر مسئله و مشکلی هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛سرهنگ پاسدار البرز للگانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر امور شعب بانک انصار چهارمحال و بختیاری در راستای برگزاری جشنواره ابوذر با اشاره به اینکه ما در جنگ نرم رسانه ای قرار گرفته ایم بیان داشت: ۲۶۰ شبکه فارسی زبان علیه کشور ما کار می کنند.

للگانی با بیان اینکه اهمیت کار رسانه بسیار بالا است عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری مهم ترین هدف دشمن ایجاد یاس و نا امیدی بوده که در اینجا وظیفه رسانه های داخلی از بین بردن هدف دشمن است.

وی با اذعان بر اینکه هزینه ای که دشمن علیه ما به کار می بندد بسیار بالا است بیان داشت: اعتباراتی که در زمینه رسانه در نظر گرفته می شود متاسفانه بسیار نا چیز است.

للگانی خاطر نشان کرد: همه مدیران و مردم اگر پای کار باشند تا هزینه ها جبران شود می توان در بحث رسانه ای موفق تر عمل کرد.

وی به جشنواره ابوذر اشاره کرد و گفت: در جشنواره ابوذر ما تهیه خبر، عکس، کاریکاتور، مستند و فیلم کوتاه را در پیش رو داریم که افرادی که در این جشنواره شرکت می کنند مورد داوری قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

للگانی با اذعان بر اینکه ۱۲۰ اثر در جشنواره ابوذر منتخب می شوند و به مرحله داوری کشانده می شوند اظهار کرد: آثاری که خبرنگاران می فرستند باید فاخر باشد.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی نیز به سر می بریم بیان داشت: زمانی می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم که از وضعیت خوب اقتصادی نیز برخوردار باشیم که در این زمینه بازهم رسانه ها خوب می توانند عمل کنند.

للگانی بیان داشت: ما باید به مردم و مسئولین بفهمانیم که هزینه ای که میکنیم به نفع کشور و اسلام است.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیر امور شعب بانک انصار چهارمحال و بختیاری جهت برگزاری جشنواره ابوذر در راستای کمک به برگزیدگان این جشنواره قول های مساعدی را داد.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۱۶

27 Dec 2019